Η Alga Romeo ιδρύθηκε το 1907 με την ονομασία « Darracq Haliana»,
από τον αριστοκράτη του Μιλάνο Ούγκο Σίλβα, ο οποίος συνεργάστηκε με την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία του Αλεξάντερ Νταράκ.
Όταν, η μεταξύ τους συνεργασία ναυάγησε, μετονομάστηκε το 1910, σε Alfa. Το πρώτο μοντέλο της ιταλικής φίρμας ήταν το 24hp, το πρώτο όμως που έφερε πάνω του το όνομα Alfa Romeo ήταν το G1.
Το μοντέλο, λοιπόν, G1 που κατασκευάστηκε το 1921, έγινε γνωστό ότι θα βγει σε πλειστηριασμό ,στις αρχές του 2018, από τον οίκο RM Sotheby. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το μόνο από τα 52 που είχαν κατασκευαστεί, κάνοντας κάθε συλλέκτη πρόθυμο να τα αποκτήσει.
Ο αριθμός του πλαισίου της Alfa G1 είναι το 6018. Αυτό σημαίνει ότι είναι από τις πρώτες που κατασκευάστηκαν. Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είχε καθόλου ζήτηση στην Ευρώπη οπότε δεν είχε πωληθεί καθόλου. Τα πενήντα από τα πενήντα δύο που κατασκευάστηκαν πωλήθηκαν στην Αυστραλία.
Η G1 ,κατασκευαστικά, βασίστηκε στο πλαίσιο της Alga 40-60Hp του 1914. Είναι εφοδιασμένη με εξακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος έχει χωρητικότητα 6,3 λίτρα και δύναμη 70 ίππους. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 138 χλμ/ώρα, ένα νούμερο εξωπραγματικό για εκείνη την εποχή.
H συγκεκριμένη G1 πέρασε στην κατοχή αρκετών ανθρώπων στην Αυστραλία. Όλοι όμως, της φέρθηκαν με αγάπη , καθώς βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Ο Ross Flewell– Smith είναι ο τελευταίος της ιδιοκτήτης από το 1970. Μάλιστα την αναπαλαίωσε πλήρως το 1970, αλλά και το 2000
Έχει συμμετάσχει σε αρκετούς εκθέσεις και έχει κερδίσει αρκετά βραβεία και διαγωνισμούς. Αυτός είναι ένας παράγοντας που θα συνδράμει καθοριστικά στην τελική τιμή της πώλησης της. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για περισσότερα από 1.200.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.