Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση στη Γερμανία μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια αλλά και γενικότερα στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη
Με νέα καταστήματα μεγάλη ελληνική αλυσίδα ενισχύει διαρκώς της παρουσία της στη Γερμανία, ενώ πρόσφατα ίδρυσε στο Βερολίνο τρία νέα καταστήματα, τα οποία προστέθηκαν στα δύο υπάρχοντα.
Η εταιρεία «Γρηγόρης» φαίνεται να κερδίζει το στοίχημα στο Βερολίνο, καθώς οι Γερμανοί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις πίτες με ελληνικές πρώτες ύλες, όπως η φέτα, στη χωριάτικη ελληνική σαλάτα στα επιδόρπια γιαουρτιού και στους φρεσκοστυμμένους χυμούς.
Μάλιστα μεγάλη απήχηση έχουν επίσης και οι vegan προτάσεις, αποτυπώνοντας και τη γενικότερη ευρωπαϊκή τάση στις συγκεκριμένες επιλογές διατροφής.
Η αλυσίδα έχει παρουσία στη χώρα από το 2015, με το πρώτο κατάστημα να λειτουργεί στη διάσημη κεντρική πλατεία του Βερολίνου, την Alexanderplatz. Το δεύτερο κατάστημα, άνοιξε το Φεβρουάριο του 2017, στο Erlangen, που βρίσκεται δίπλα στη Νυρεμβέργη.
Από τις αρχές Οκτωβρίου λειτουργεί το κατάστημα της οδού Karl-Marx, εντός του μεγάλου εμπορικού κέντρου Neukölln Arcaden. Από το τέλος Αυγούστου ξεκίνησε τη λειτουργία του το κατάστημα της οδού Friedrichstrasse, ενός από τους πιο τουριστικούς δρόμους του Βερολίνου που καταλήγει στο διάσημο σημείο Checkpoint Charlie, ενώ από το τέλος Ιουλίου έχει ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το κατάστημα στην οδό Schlossstrasse – κεντρικός εμπορικός δρόμος -στην συνοικία Steglitz.
Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση στη Γερμανία μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια αλλά και γενικότερα στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.
πηγή
Με νέα καταστήματα μεγάλη ελληνική αλυσίδα ενισχύει διαρκώς της παρουσία της στη Γερμανία, ενώ πρόσφατα ίδρυσε στο Βερολίνο τρία νέα καταστήματα, τα οποία προστέθηκαν στα δύο υπάρχοντα.
Η εταιρεία «Γρηγόρης» φαίνεται να κερδίζει το στοίχημα στο Βερολίνο, καθώς οι Γερμανοί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις πίτες με ελληνικές πρώτες ύλες, όπως η φέτα, στη χωριάτικη ελληνική σαλάτα στα επιδόρπια γιαουρτιού και στους φρεσκοστυμμένους χυμούς.
Μάλιστα μεγάλη απήχηση έχουν επίσης και οι vegan προτάσεις, αποτυπώνοντας και τη γενικότερη ευρωπαϊκή τάση στις συγκεκριμένες επιλογές διατροφής.
Η αλυσίδα έχει παρουσία στη χώρα από το 2015, με το πρώτο κατάστημα να λειτουργεί στη διάσημη κεντρική πλατεία του Βερολίνου, την Alexanderplatz. Το δεύτερο κατάστημα, άνοιξε το Φεβρουάριο του 2017, στο Erlangen, που βρίσκεται δίπλα στη Νυρεμβέργη.
Από τις αρχές Οκτωβρίου λειτουργεί το κατάστημα της οδού Karl-Marx, εντός του μεγάλου εμπορικού κέντρου Neukölln Arcaden. Από το τέλος Αυγούστου ξεκίνησε τη λειτουργία του το κατάστημα της οδού Friedrichstrasse, ενός από τους πιο τουριστικούς δρόμους του Βερολίνου που καταλήγει στο διάσημο σημείο Checkpoint Charlie, ενώ από το τέλος Ιουλίου έχει ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το κατάστημα στην οδό Schlossstrasse – κεντρικός εμπορικός δρόμος -στην συνοικία Steglitz.
Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση στη Γερμανία μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια αλλά και γενικότερα στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.