Το blogging θεωρείται αυτή τη στιγμή μία από τις σημαντικότερες τάσεις στο SEO.
Με τα άρθρα που ανεβάζετε στο blog του site σας, προσφέρετε χρήσιμο περιεχόμενο στους χρήστες και απαντάτε στις ερωτήσεις που αυτοί έχουν.
Το σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο σε ένα site είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες κατάταξης στον αλγόριθμο της Google, με βάση τους οποίους καθορίζεται η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων στη Google αλλά και τις άλλες μηχανές αναζήτησης.
Τα ενημερωμένα, ευανάγνωστα και ποιοτικά άρθρα στο blog όχι μόνο βοηθούν στο SEO του site, αλλά αποτελούν και τρόπο προσέγγισης πελατών.
Αν ένα άρθρο στο blog εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, τότε θα προσελκύσει traffic στο site.
Πώς, όμως, πρέπει να SEO βελτιστοποιήσετε ένα άρθρο στο blog, ώστε να είναι ορατό από τις μηχανές αναζήτησης και να βγαίνει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα (SERPs);
Διαβάστε παρακάτω 11 απλές αλλά άκρως αποτελεσματικές τακτικές που πρέπει να ακολουθείτε για εντυπωσιακά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Επικεντρωθείτε σε 1-2 long-tail keywords με βάση την πρόθεση χρήστη
Στις μέρες μας, το να… «φουσκώνει» ο αρθρογράφος το άρθρο με πολλές λέξεις-κλειδιά δεν φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα στο SEO, καθώς καθιστά το κείμενο μη ευανάγνωστο.
Επιπλέον, υπάρχει ο κίνδυνος η πρακτική αυτή να θεωρηθεί keyword-stuffing, κάτι που η Google τιμωρεί ή τουλάχιστον δεν επικροτεί με υψηλές θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Σκοπός του άρθρου πρέπει να είναι να δώσει απαντήσεις σε αυτά που ψάχνουν οι χρήστες, ώστε να καλύψει την πρόθεση αναζήτησής τους.
Τα long-tail keywords, δηλαδή ολόκληρες φράσεις που αντιστοιχούν στις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες (για παράδειγμα «πώς να γράψω ένα blog post») είναι ακριβώς οι λέξεις-κλειδιά, στις οποίες πρέπει να επικεντρωθείτε, αν θέλετε να ανεβείτε γρηγορότερα στην κατάταξη της Google και να κερδίσετε περισσότερα clicks από τον ανταγωνισμό.
Τοποθετήστε αυτά τα keywords σε στρατηγικά σημεία του κειμένου
Αφού αποφασίσατε τα keywords, στα οποία θα στοχεύσετε, πρέπει να τα ενσωματώσετε σε συγκεκριμένα σημεία του άρθρου.
Τα σημεία αυτά είναι ο τίτλος, τα headings, το κυρίως σώμα του κειμένου, το URL και το meta description.
Ωστόσο, η θέση και ο αριθμός των λέξεων-κλειδιά σε αυτά τα σημεία πρέπει να προκύπτουν φυσικά και να μην τα «πιέζουμε» σε βαθμό που να κάνουν το κείμενο μας δυσανάγνωστο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.