Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

Άγγελος Συρίγος / Επικαλέστηκε τη χούντα για να υπερασπιστεί την αστυνομία στα Πανεπιστήμια

Χουντική πρόκληση από τον υφυπουργό Παιδείας. «Το 1969 υπήρχαν αστυνομικά τμήματα στης πανεπιστημιουπόλεις»

Σε μια τρομακτική πρόκληση χουντικής εμπνεύσεως προχώρησε ο Άγγελος Συρίγος ο οποίος έκανε επίκληση πρακτικών της χούντας για να δικαιολογήσει και να υπερασπιστεί την εγκαθίδρυση της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια.

«Να θυμίσω ότι από το 1969 είχε ιδρυθεί μέσα στα Πανεπιστήμια αστυνομικό τμήμα, τουλάχιστον στις πανεπιστημιουπόλεις. Επομένως, υπήρχε αστυνομικό τμήμα μέσα στις πανεπιστημιουπόλεις», είπε ο υφυπουργός Παιδείας ο οποίος συμμετείχε σε διαδικτυακή συζήτηση που πραγματοποίησε  η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.



Η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει ότι ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος κατόρθωσε να οδηγήσει... σε νέα βάθη τον αντιδημοκρατικό κατήφορο της κυβέρνησης. 

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ακόμα ότι παραμένει άγνωστο από πού αντλεί τη συγκεκριμένη πληροφορία ο υφυπουργός Παιδείας, καθώς δεν υπάρχει ιστορική καταγραφή και γνώση για τη λειτουργία αστυνομικών τμημάτων εντός των ΑΕΙ κατά τα μαύρα χρόνια της Χούντας (1967-1974). «Ωστόσο, λειτουργούσε σε πλήρη ανάπτυξη το Σπουδαστικό της Ασφάλειας, το οποίο «διέπρεπε» στις συλλήψεις, στα βασανιστήρια, στην παρακολούθηση και στον χαφιεδισμό φοιτητών και πανεπιστημιακών» σημειώνει η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ.

«Πάντως, μετά την παραδοχή του υφυπουργού για τα ιστορικά πρότυπα της σημερινής κυβέρνησης ΝΔ, κάθε άλλη συζήτηση παρέλκει. Μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί, γονείς γνωρίζουν γιατί είναι δημοκρατικό καθήκον η αντίσταση στην απόπειρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη να ολοκληρώσει το ημιτελές έργο της επταετίας.

Η ντροπιαστική επίκληση του κ. Συρίγου προσβάλλει ολόκληρη την κοινωνία, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των συντηρητικών πολιτών». σημειώνει η ΕΠΕΚΕ Παιδείας.avgi.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.