Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

«Χάθηκε όλη μου η ζωή - Μια καριέρα ετών έγινε στάχτη»! Συντετριμμένη η Ζωζώ Σαπουντζάκη

Κάηκε ολοσχερώς η βίλα της στην Κινέτα
«Δεν έμεινε τίποτα. Ούτε τα μάρμαρα. 
Μια καριέρα ετών έγινε στάχτη» δήλωσε η Ζωζώ Σαμπουντζάκη καθώς η βίλα της στην Κινέτα κάηκε ολοσχερώς από τη φονική πυρκαγιά.

Η ηθοποιός εγκατέλειψε το σπίτι της χθες το πρωί και φιλοξενήθηκε σε φιλικό σπίτι στο Λουτράκι. Σήμερα, επισκέφθηκε το σπίτι της, το οποίο έγινε στάχτη από τη φωτιά.






«Δεν έμεινε τίποτα. Ούτε τα μάρμαρα. Επισκέφθηκα το σπίτι σήμερα στις 6:30 το πρωί και δεν το πίστευα. Κάηκε μέχρι και το ψυγείο, τόσο δυνατή ήταν η πυρκαγιά. 

Μια καριέρα ετών έγινε στάχτη. Σήμερα δεν έχω ρούχα να φορέσω. Κάηκαν οι ντουλάπες μου, οι αναμνήσεις μου, όλα! Αυτό ήταν το κύριο σπίτι μου δεν ήταν το εξοχικό μου. 

Πήρε αμέσως φωτιά γιατί ήταν επενδεδυμένο με ξύλο. Εκεί μέσα είχα όλη μου τη ζωή. Τα πορτρέτα μου, τις παιδικές μου φωτογραφίες, τις φωτογραφίες των γονιών μου, όλα έγιναν στάχτη. Δεν αναπληρώνονται με τίποτα όλα αυτά. Τι να κάνω, δεν ξέρω. 

Έχω σοκαριστεί», δήλωσε η Ζωζώ Σαμπουντζάκη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.