Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).
Πόσα θα πληρώσετε για τέλη κυκλοφορίας το 2017
Για επιβατικά αυτοκίνητα, για δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσυκλέτες που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα έως στις 31/10/2010, ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας πραγματοποιείται αποκλειστικά με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους:
Κυβισμός σε κ. ε. | Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα το έτος: | ||
---|---|---|---|
έως 2000 | από 2000 έως 2005 | από 2006 έως 31/10/2010 | |
έως 300 κ.ε. | 22 € | 22 € | 22 € |
από 301 κ.ε. έως 785 κ.ε. | 55 € | 55 € | 55 € |
από 786 κ.ε. έως 1071 κ.ε. | 120 € | 120 € | 120 € |
από 1071 κ.ε. έως 1357 κ.ε. | 135 € | 135 € | 135 € |
από 1358 κ.ε. έως 1548 κ.ε. | 225 € | 240 € | 255 € |
από 1549 κ.ε. έως 1738 κ.ε. | 250 € | 265 € | 280 € |
από 1739 κ.ε. έως 1928 κ.ε. | 280 € | 300 € | 320 € |
από 1929 κ.ε. έως 2357 κ.ε. | 615 € | 630 € | 690 € |
από 2358 κ.ε. έως 3000 κ.ε. | 820 € | 840 € | 920 € |
από 3001 κ.ε. έως 4000 κ.ε. | 1025 € | 1050 € | 1150 € |
από 4001 κ.ε. και άνω | 1230 € | 1260 € | 1380 € |
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ/χλμ) | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γρ. εκπομπών CO2 σε ευρώ |
---|---|
0-90 (γρ./χλμ.) | 0,00 € |
91-100 (γρ./χλμ.) | 0,90 € |
101-120 (γρ./χλμ.) | 0,98 € |
121-140 (γρ./χλμ.) | 1,20 € |
141-160 (γρ./χλμ.) | 1,85 € |
161-180 (γρ./χλμ.) | 2,45 € |
181-200 (γρ./χλμ.) | 2,78 € |
201-250 (γρ./χλμ.) | 3,05 € |
άνω των 251 (γρ./χλμ.) | 3,72 € |
Ο υπολογισμός γίνεται πολλαπλασιάζοντας τις εκπομπές CΟ2 με την αντίστοιχη τιμή των τελών κυκλοφορίας του πίνακα. Δηλαδή, αν ένα όχημα έχει εκπομπές 172 γρ/χλμ, τότε τα τέλη του είναι 172x2,45=421,40 €.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.