Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022

Βανδή για Μπισμπίκη: Όταν τον είδα είπα «Χριστέ μου, πόσο όμορφος άντρας είναι αυτός»

«Αυτό που μας ένωσε τόσο δυνατά με τον Βασίλη ήταν η αλήθεια μας»

Για τη σχέση της με τον Βασίλη Μπισμπίκη μίλησε η Δέσποινα Βανδή, περιγράφοντας την πρώτη εντύπωση που της έκανε, την εξηγώντας ότι «ερωτεύτηκα και θεώρησα τίμιο απέναντι στον εαυτό μου, στα παιδιά μου και στον άνθρωπο που είχα δίπλα μου τέλος πάντων όλα αυτά τα χρόνια να χωρίσω».

«Όταν τον είδα είπα “Χριστέ μου, πόσο όμορφος άντρας είναι αυτός!” και μέχρι εκεί. Αλλά στην επικοινωνία μας άρχισα να νιώθω ότι είναι κάτι άλλο», είπε η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο Down Town, συμπληρώνοντας ότι δεν την ενδιαφέρει τι θα πει ο κόσμος.

Αναφορικά με τις πρώτες στιγμές της γνωριμίας τους σημείωσε τα εξής: «Ναι. Ήταν κάτι που υπήρχε. Ένας ηλεκτρισμός. Υπήρχε όλη αυτή η ζεστασιά στην ψυχή. Από το να κοιτάς τον άλλον μέχρι να επικοινωνείτε. Δεν καταλαβαίναμε ακριβώς τι συμβαίνει, αλλά νιώθαμε ότι κάτι συμβαίνει. Εγώ δηλαδή δεν το ήξερα. Εκείνος, από την άλλη, έλεγε ότι ήταν σίγουρος. Εγώ σκεφτόμουν ότι μπορεί όσο τον γνώριζα καλύτερα να χανόταν ο ενθουσιασμός και ο θαυμασμός. Αλλά δεν συνέβη αυτό το πράγμα και αυτό που ένιωθα όλο και δυνάμωνε».

Για την οικειότητα ανάμεσα σε εκείνη και τον σύντροφό της είπε: «Από την πρώτη στιγμή αισθάνθηκα οικειότητα. Νομίζω ότι αυτό που μας ένωσε τόσο δυνατά με τον Βασίλη ήταν η αλήθεια μας. Στην αρχή κάναμε παρέα. Δεν γίναμε αμέσως ζευγάρι, πέρασε ένα αρκετά μεγάλο διάστημα. Και σε αυτή την παρέα που κάναμε αισθανόμασταν ότι κουμπώνουμε ολοένα και περισσότερο. Είναι πολλά τα κοινά μας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.