Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

Έλενα Ασημακοπούλου για το διαζύγιο με Τσιρίλο: "Στην αρχή ένιωθα μόνη - Τώρα αισθάνομαι ελεύθερη γυναίκα" [Βίντεο]

Η Έλενα Ασημακοπούλου και η Φαίη Σκορδά συναντήθηκαν στον ΣΚΑΪ και τα είπαν για τα διαζύγιά τους

Την πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου της με τον Μπρούνο Τσιρίλο, έδωσε η Έλενα Ασημακοπούλου στη Φαίη Σκορδά και την εκπομπή της στον ΣΚΑΪ.

Αρχικά είπε: "Είμαι πολύ ενεργή στα social media και ο κόσμος το είχε καταλάβει. Είμαι ειλικρινής και θέλω να μοιράζομαι την καθημερινότητά μου, τα προβλήματά μου, τα άγχη μου, τη χαρά μου, το παιδί μου οπότε θεώρησα ότι το να παραμείνω ειλικρινής ήταν το πιο σωστό πράγμα που έπρεπε να κάνω. Απλά εκείνη την περίοδο ένιωσα έτοιμη να το ανακοινώσω εγώ".

Και πρόσθεσε: "Το πρώτο διάστημα αισθανόμουν αρκετά μόνη. Ο χωρισμός δε συνέβη όταν το ανακοίνωσα. Αισθάνομαι ελεύθερη γυναίκα πλέον. Δεν έχουν αλλάξει πολλά στη ζωή μου. Αισθάνομαι πιο άνετη που μπόρεσα να επανέλθω επαγγελματικά. Τώρα είμαι πολύ καλά. Οι γυναίκες θέλουμε αρκετό χρόνο για να επανέλθουμε από έναν χωρισμό".

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη μοναχοκόρη της, λέγοντας: "Η κόρη μου βρίσκεται στην προ-εφηβεία, είναι μια πολύ ευαίσθητη ηλικία αυτή. Η Μαρία ήταν ενημερωμένη από την αρχή για τον χωρισμό μας. Είναι πολύ ώριμο παιδί. Θα τη γνωρίσεις κάποια στιγμή και θα καταλάβεις. Πολλές φορές που εγώ δεν είμαι καλά ψυχολογικά, εκείνη θα έρθει και θα με ανεβάσει. Με καταλαβαίνει, είμαι η μαμά της. Και εγώ το ίδιο θα έκανα για εκείνη".

Με αφορμή το διαζύγιό της ηθοποιού η Φαίη Σκορδά δεν δίστασε να τοποθετηθεί για τη δημόσια διαχείριση μιας τέτοιας κατάστασης: "Γιατί ένα ζευγάρι φτάνει σε αυτό το σημείο είναι πολύ προσωπικό του θέμα. Πιστέψτε με, ό,τι και να σε ρωτήσουν δημόσια, δεν θα είναι η αλήθεια γιατί είναι πράγματα πολύ προσωπικά" ρωτώντας στη συνέχεια την Έλενα Ασημακοπούλου το πώς βιώνει τη νέα προσωπική της κατάσταση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.