Η Συμφωνία του υπουργείου Μεταφορών με τον κλάδο των ταξί. «Η αύξηση είναι μόνο η αρχή», λέει ο ΣΑΤΑ.
Το Συνδικάτο των αυτοκινητιστών μετά και τις συναντήσεις που είχε με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών έθεσε όλα τα αιτήματα που είχε καταθέσει το ΣΑΤΑ με σχετικό υπόμνημα στις 13-05-2022 επισημαίνοντας πως τις υπάρχουσες συνθήκες (δύο χρόνια υπολειτουργίας λόγω της υγειονομικής κρίσης, αύξηση της τιμής των καυσίμων, διπλασιασμός των δαπανών για την συντήρηση του οχήματος) ο κλάδος δεν έχει άλλες αντοχές. Έτσι μετά και τη χθεσινή συνάντηση με τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ από τους αυτοκινητιστές, επήλθε η συμφωνία.
Ταξί: Οι νέες τιμές μετά τις αυξήσεις
Με βάση την αναπροσαρμογή του κομίστρου, η πτώση της σημαίας θα αυξηθεί στο 1,80 από 1,19 ευρώ, η ελάχιστη αποζημίωση ορίζεται στα 4 ευρώ, ενώ αυξάνεται στα 40 ευρώ η διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Πάντως, οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται τις προσεχείς ημέρες.
Ωστόσο, με βάση τον νέο τιμοκατάλογο, που ανακοίνωσε στα social media ο ΣΑΤΑ, οι νέες χρεώσεις διαμορφώνονται ως εξής:
- Εκκίνηση-πτώση σημαίας: 1,80 ευρώ (από 1,19)
- Μονή ταρίφα: 0,90 ανά χιλιόμετρο (από 0,68)
- Διπλή ταρίφα-Νυχτερινό: 1,25 ανά χιλιόμετρο (από 1,19)
- Ελάχιστη αποζημίωση: 4 ευρώ (από 3,16)
- Χρονοχρέωση ανά ώρα-Μέγιστη διάρκεια αναμονής 20 λεπτά: 15 ευρώ (από 10,85)
- Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ (από 35 ευρώ)
- Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο-Νύχτα (00.00-05.00): 55 ευρώ (από 48 ευρώ)
ΣΑΤΑ: «Η αύξηση είναι μόνο η αρχή»
«Η αύξηση είναι μόνο η αρχή», επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΣΑΤΑ, προσθέτοντας πως «σε λίγο χρονικό διάστημα έγιναν όσα δεν έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια. Με τις δικές μας πιέσεις και τα δικά μας επιχειρήματα, όχι μόνο άνοιξαν οι κλειστές πόρτες (κατέρρευσε και αυτό το αφήγημα) αλλά υλοποιούνται αιτήματα του κλάδου όπως αυτό της αναπροσαρμογής του τιμολογίου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.