Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

Το Beat αύξησε δυο ευρώ την κάθε κλήση μέσω εφαρμογής - Η κυβέρνηση είναι εδώ;

Καμία αντίδραση από τους αρμοδίους στην αισχροκέρδεια. Οι καταναλωτές υποφέρουν!

Το αλιεύσαμε από το διαδίκτυο:

«Το #beat μόλις ανακοίνωσε ότι κάθε κλήση ταξί μέσω της εφαρμογής θα χρεώνεται από αύριο το μεσημέρι 2 ευρώ.

Είναι κοινό μυστικό ότι εδώ και καιρό είναι πρακτικά αδύνατο να βρει κανείς ταξί μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, γιατί -όπως εξηγούν οι οδηγοί συχνά σε όσους/ες τους ρωτήσαμε- η προμήθεια που εισπράττει η πλατφόρμα είναι τόσο υψηλή που καθιστά το να πάρει κάποιος «κούρσα» ασύμφορο.

Η επίσημη εξήγηση που δίνει η εταιρία είναι ότι λόγω της αύξησης του κόστους παροχής της υπηρεσίας, θέλει να δώσει «κάτι παραπάνω» στους οδηγούς της. Απλά, αυτό το «κάτι παραπάνω» δεν θα το δώσει από τη δική της τσέπη -δεν διανοήθηκε προφανώς να μειώσει την προμήθεια που εισπράττει- αλλά από τη δική μας. Των καταναλωτών που ήδη δοκιμάζονται (επίσης, όπως και οι οδηγοί) από την ακρίβεια.

Το ερώτημα είναι μέχρι πότε θα επιτρέπουμε -επαγγελματίες και καταναλωτές- από τον καπιταλισμό της πλατφόρμας να κερδοσκοπεί εις βάρος όλων μας, χωρίς να παράγει ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, κάνοντας απλά τον μεσάζοντα.

ΥΓ (1). Εμένα δεν με νοιάζει, είμαι τελείως μπούμερ. Ξεροσταλιάζω στο δρόμο υπομονετικά και, το πολύ-πολύ, καλώ κανένα ραδιοταξί αργά το βράδυ. Για εσάς το λέω...

ΥΓ (2). Αξίζει κανείς να διαβάσει αναλυτικά την επιχειρηματολογία της εταιρίας με προσοχή και πίσω από τις λέξεις. Σκέτη απόλαυση.

Το ερώτημα, όμως, δεν είναι τι κάνει η κάθε εταιρία- το κέρδος είναι ο σκοπός της, ακόμα και αν εκμεταλλεύεται όχι μόνο τους επιβάτες, αλλά και τους οδηγούς που έχουν με τα ταξί τους ενταχθεί σε αυτήν!

Το ερώτημα είναι γιατί οι αρμόδιες αρχές δεν παρεμβαίνουν, γιατί αφήνουν εταιρίες να κερδοσκοπούν ασύστολα. Μόνες τους καθορίζουν την τιμολογιακή τους πολιτική οι εταιρίες; Δεν έχει λόγο η πολιτεία; Δεν παρεμβαίνει;

Όταν σε άλλες χώρες μειώνονται οι τιμές στα μέσα μεταφοράς λόγω ενεργειακής κρίσης, στην Ελλάδα αυξάνονται! Ταξί δύσκολα βρίσκεις μέσω κλήσης ή εφαρμογής, πολλά δεν έχουν να πληρώσεις με κάρτα, το «ελεύθερο» είναι σηκωμένο ΠΑΝΤΟΥ όταν το ταξί είναι γεμάτο, ταξίμετρα που δεν είναι συνδεδεμένα κοκ. (Όλα αυτά σε βάρος όσων δουλεύουν τίμια στο χώρο-και που δεν είναι και λίγοι).

Το αρμόδιο υπουργείο δεν πρέπει επιτέλους να παρέμβει; Η στήλη αναμένει -και από τη Δευτέρα θα εντείνει τις παρεμβάσεις της στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με την απογοητευτική κατάσταση που επικρατεί σε αυτά, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Α, και με την έλλειψη της Τροχαίας -αν και με τον «χαμένο τροχονόμο» θα έπρεπε να ασχοληθεί η… Νικολούλη- άλλη λύση δεν βλέπουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.