Από ιατρικό λάθος καταγγέλλει ένας ιερέας στην Επανομή Θεσσαλονίκης ότι έφυγε από τη ζωή η 14χρονη κόρη του.
Ο πατέρας Βησσαρίων Καντούνης, όπως είπε, πήγε σε γνωστό ιατρικό κέντρο την κόρη του, στην οποία θα τοποθετούσε ιδιώτης γιατρός γαστρικό δακτύλιο διότι το κοριτσάκι ήταν παχύσαρκο.
Όμως, όπως καταγγέλλει ο ιερέας σύμφωνα με το politispress.gr, ο γιατρός τοποθέτησε τον δακτύλιο προφανώς λάθος και το κοριτσάκι αφού πέρασε δύο ημέρες με ισχυρούς πόνους και χωρίς να λαμβάνει καμία φαρμακευτική αγωγή, κατέληξε.
"Ποιος το περίμενε! Πήγαμε να βοηθήσουμε το παιδί μας και τώρα το θάβουμε, χωρίς λόγο, 14 χρονών!" είπε με σπασμένη φωνή. "Το παιδάκι μας ήταν παχύσαρκο όπως κι άλλα παιδιά. Κι επειδή είδαμε ότι δυσκολεύεται, κοριτσάκι κιόλας, της εφηβείας, ξέρετε, είπαμε "Γωγώ να κάνουμε μια επέμβαση, θες αγάπη μου να ρωτήσουμε;". "Να κάνουμε μπαμπά κάτι που δεν πονάει πολύ!". Είπαμε ότι το πιο εύκολο σε αποθεραπεία είναι ο γαστρικός δακτύλιος. Βρήκαμε έναν γιατρό, καλόν μας τον είπαν, καλός γιατρός είναι ο άνθρωπος, δεν λέω. Εξέτασε το παιδί μας, το ζύγισε, το μέτρησε, του λέμε "γίνεται;", Είναι ακίνδυνο; Επικίνδυνο;" . "Όχι", λέει, "δυο μέρες μόνο θα πονάει και μετά θα είναι μια χαρά. Θα πίνει μια βδομάδα υγρά, μια βδομάδα σούπες, και θα επιστρέψει στις δραστηριότητές της. Μάλιστα, μας είπε ότι μετά από 12 μέρες θα κάνει και γυμναστική, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Το παιδάκι μας το φέραμε σπίτι μας τη δεύτερη μέρα. Ούτε αντιβίωση του έδωσε, μόνο παυσίπονα, αναβράζοντα, και είχε κάνει το παιδάκι μας διάτρηση στομάχου εκεί που μπήκε το δαχτυλίδι, που σημαίνει ιατρικό λάθος. Κι αν ο γιατρός δεν ήθελε να σκοτώσει, που δεν ήθελε να σκοτώσει, το σκότωσε το παιδί μας από το λάθος. Και εμείς τώρα είμαστε με τρία παιδιά και όχι με τέσσερα. Ένα αστέρι, ένα παιδάκι όμορφο" περιέγραψε ο ιερέας την περιπέτεια του παιδιού του. "Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα" άρχισε να κλαίει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.