Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Οι διάλογοι Τσίπρα-Στάη πίσω από τις κάμερες: Είναι εκτυφλωτική η Έλλη, ρε παιδί μου

Από τη συνέντευξη στο OPEN στις 9 Ιανουαρίου - «Στο τέλος θα έπρεπε να πολιτευτούμε και μαζί αλλά δεν μου το έχει προτείνει ακόμα…» το σχόλιο της Στάη που ξεχωρίζει

Τους διαλόγους που είχαν εκτός τηλεοπτικού αέρα ο Αλέξης Τσίπρας και η Έλλη Στάη στη συνέντευξη που παραχώρησε ο πρωθυπουργός στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN στις 9 Ιανουαρίου έφεραν στη δημοσιότητα οι Ράδιο Αρβύλα.

Το απόσπασμα που σε άλλα σημεία είναι απλά ήχος και σε άλλα συνοδεύεται και από εικόνα, ξεκινά με τον Αλέξη Τσίπρα να ρωτά την δημοσιογράφο «καλά;» και την Έλλη Στάη να του επισημαίνει ότι «ήρθες πολύ έγκαιρα».

Ακολουθεί ένας διάλογος για τα παγωμένα χέρια της δημοσιογράφου.

Αλέξης Τσίπρας: Τα χέρια σου είναι παγωμένα
Έλλη Στάη: Τα χέρια μου είναι παγωμένα… Μπορεί να κρυώσεις και εσύ εδώ μέσα

Οι επόμενες ατάκες αφορούσαν τα μικρόφωνα του πρωθυπουργού και το ποιος θα κάνει τη συνεννόηση με την Έλλη Στάη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.

Αλέξης Τσίπρας: Δεν μπορώ να κάτσω πίσω έχω τα…
Έλλη Στάη: Κι όταν λέω αέρα εννοώ ότι παίζει αέρας και όχι εμένα
Αλέξης Τσίπρας: Εμένα δεν με ενοχλεί τίποτα
Έλλη Στάη: Στο ΒΑΝ αποφασίστε ποιος θα μου μιλάει ε… Φοβάμαι για τα συστήματα. Φύγετε λίγο από μπροστά εκεί…

Το επόμενο πλάνο δείχνει τον Αλέξη Τσίπρα με την Έλλη Στάη να τον ενημερώνει για το ποιο θα είναι το πλάνο του.

Έλλη Στάη: Κύριε Πρόεδρε
Αλέξης Τσίπρας: Ναι
Έλλη Στάη: Το πλάνο είναι αυτό εδώ
Αλέξης Τσίπρας: Α! Καλό φαίνεται 

Το βίντεο τελειώνει με τον Αλέξη Τσίπρα να εκθειάζει την ομορφιά της δημοσιογράφου και την Έλλη Στάη να κάνει μια πολιτική παρατήρηση.

Αλέξης Τσίπρας: Είναι εκτυφλωτική η Έλλη ρε παιδί μου και ούτως η άλλως…
Έλλη Στάη: Στο τέλος θα έπρεπε να πολιτευτούμε και μαζί αλλά δεν μου το έχει προτείνει ακόμα…



Από το OPEN, πάντως, δεν σκέφτονται και δεν προτίθενται να κινηθούν δικαστικά κατά του ΣΚΑΪ ή της παραγωγής του Ράδιο Αρβύλα, ωστόσο κάνουν έρευνα για τη διαρροή του βίντεο και λένε ότι δεν είναι βέβαιο ότι έφυγε από το OPEN. Όπως λένε το υλικό μπορεί να έχει διαρρεύσει και από το master της ΕΡΤ ή να είναι και βίντεο που έχει τραβηχθεί από κινητό τηλέφωνο.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.