Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου 2018: «Ασημένια» η Μπελιμπασάκη (ΒΙΝΤΕΟ)



Η Μαρία Μπελιμπασάκη έγραψε ιστορία! Κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 400 μέτρα στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Βερολίνου

με χρόνο 50.45, επίδοση που συνιστά πανελλήνιο ρεκόρ, το οποίο κατείχε η Φανή Χαλκιά και ήταν 50.56!.

Ο ελληνικός αθλητισμός συνεχίζει να μοιράζει χαρές στους φιλάθλους της χώρας μας.



Η Ελληνίδα αθλήτρια τερμάτισε στη δεύτερη θέση στον τελικό των 400 μέτρων, κατακτώντας το πέμπτο μετάλλιο για τη χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου που διεξάγεται στο Βερολίνο.


Η Μπελιμπασάκη με χρόνο 50.45'' δικαιώθηκε για την απόφασή της να ανέβει από τα 200 μ. στα 400 πραγματοποιώντας μια πολύ καλή κούρσα και χάνοντας κυριολεκτικά στο νήμα το «χρυσό» μετάλλιο.


Από την τρομερή υπερπροσπάθεια η Ελληνίδα αθλήτρια έπεσε αμέσως μετά τον τερματισμό.






Πρώτη τερμάτισε η Σβιέτι με 50.41''.

Η αθλήτρια από την Κρήτη είχε υποσχεθεί πως τα καλύτερα έρχονται και κράτησε την υπόσχεσή της! Έκανε καταπληκτική κούρσα, χωρίς κανένα λάθος, μπήκε πρώτη στην τελική ευθεία, τα έδωσε όλα κι αν είχε μία ακόμα ανάσα, θα έπαιρνε το χρυσό, το οποίο κατέληξε στην Πολωνέζα, Σβιέτι.




Η τελική κατάταξη




1. Τζάστινα Σβιέτι Έρσετιτς (Πολωνία) 50.41

2. Μαρία Μπελιμπασάκη (Ελλάδα) 50.45

3. Λιζάν Ντε Βίττε (Ολλανδία) 50.77

4. Λαβιάι Νίλσεν (Μ. Βρετανία) 51.21

5. Ίγκα Μπάουμγκαρτ Βίταν (Πολωνία) 51.24

6. Άνιε Σερκσιένε (Λιθουανία) 51.42

7. Φλόρια Γκουέι (Γαλλία) 51.57

8. Μαντιέα Γκαφόρ (Ολλανδία) 51.57




Οι συγκλονιστικές δηλώσεις της Μαρίας Μπελιμπασάκη.




«Έλληνες μην τα παρατάτε»
«Προσπάθησα πολύ. Αισθανόμουν καλά πριν τον αγώνα και μπήκα για να κερδίσω. Πάλεψα όπως κάνω σε όλες τις κούρσες μου. Στα τελευταία μέτρα έχασα το βηματισμό μου κι έπεσα. Όλη τη χρονιά οι εμφανίσεις μου έδειχναν ότι θα τα κατάφερνα εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ τον προπονητή μου Κώστα Ηλία, τους γονείς μου, το ιατρικό επιτελείο του ΣΕΓΑΣ που με βοήθησαν αποφασιστικά σε έναν τραυματισμό που είχα, ευχαριστώ όλους. Είμαι χαρούμενη που κατάφερα να κάνω αυτό που είχα σχεδιάσει σε μια χρονιά που δεν ήταν εύκολη, αντίθετα είχε πολλές δυσκολίες. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για όσα έχει κάνει για εμένα, την οικογένεια μου που είναι δίπλα μου, τον γιατρό του ΣΕΓΑΣ Διονύση Χίσσα και τον φυσιοθεραπευτή Γιάννη Κουτρούλη, γιατί αν δεν ήταν αυτοί δεν ξέρω αν θα είχα καταφέρει να τρέξω. Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία. Αισθάνομαι μεγάλη λύπη για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ο κόσμος υποφέρει. Θέλω να ευχηθώ σε όλον τον κόσμο να έχει υγεία. Λυπάμαι για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Θέλω να πω σε όλους να μην τα παρατάτε να μην το αφήνουν με τίποτα και να συνεχίζουν.Τα φιλιά μου στην Ελλάδα, μην τα παρατάτε» 
Παρά την έκσταση στην οποία βρισκόταν, μετά την απίστευτη επιτυχία της κατάκτησης του αργυρού μεταλλίου στα 400 μ. του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, η Μαρία Μπελιμπασάκη είχε στο μυαλό και την καρδιά της τους ανθρώπους που χάθηκαν στη φονική πυρκαγιά.



«Εχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα στην Ελλάδα. Μια μεγάλη καταστροφή. Πολλοί άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, έτρεξα για αυτούς» 
Είπε η αθλήτρια από την Κρήτη, δείχνοντας τη μαύρη κορδέλα με την οποία αγωνίζονται όλα τα μέλη της ελληνικής ομάδας στο Βερολίνο. 
«Μεγάλες περιοχές κάηκαν, άνθρωποι, παιδιά... Είναι καταστροφή για την Ελλάδα. Αλλά όλη η ελληνική ομάδα είναι εδώ για να αγωνιστεί για τις ψυχές τους, δεν τους ξεχνάμε ποτέ. Ετρεξα για αυτούς» 
 Συμπλήρωσε η Μπελιμπασάκη.




Σηκώνοντας την ελληνική σημαία, ολοκλήρωσε τις δηλώσεις της φωνάζοντας: 
«Είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.