Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Που χάθηκε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος

Ο «γιος του Γιάγκου Δράκου» ζει στη Ζάκυνθο
Η «απόδραση» από την Αθήνα και οι θεατρικές παραστάσεις με τον Αίαντα Μανθόπουλο❱❱ 
Οι προετοιμασίες για τη «Μέθοδο Γκρόνχολμ» και οι σκέψεις για επιστροφή στην τηλεόραση

Ο ηθοποιός, ο οποίος επί χρόνια ενσάρκωσε με επιτυχία τον Τίμο Δράκο -τον γιο του Γιάγκου Δράκου (Χρήστος Πολίτης)- στη θρυλική «Λάμψη» του Νίκου Φώσκολου, τα τελευταία οκτώ χρόνια ζει εκτός Αθηνών, καθώς επέλεξε την αποκέντρωση, για να συνεχίσει να κάνει αυτό που αγαπάει, να υπηρετεί την τέχνη.

Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος, ο άλλοτε γοητευτικός ζεν πρεμιέ και σήμερα εξίσου ελκυστικός άνδρας, επέλεξε να ζει και να εργάζεται στη Ζάκυνθο, αλλά δεν θα έλεγε όχι στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Αθήνα, αν δεχόταν μια αξιόλογη τηλεοπτική πρόταση. Ο ηθοποιός αποφάσισε στο πικ της καριέρας του να γυρίσει σελίδα στη ζωή του, φεύγοντας μακριά από το επίκεντρο της showbiz και, όπως αναφέρει στην «Espresso», δεν το μετάνιωσε!

«Είχα μια πρόταση να συνεργαστώ με το θέατρο της Λάρισας για έναν χρόνο και τελικά έμεινα στη θεσσαλική πόλη για πέντε χρόνια» μας λέει ο ηθοποιός. Εκεί έπαιζε και σκηνοθετούσε διάφορες παραγωγές που ανέβαζε το θεατρικό εργαστήρι, παρέα με τον συνάδελφό του Αίαντα Μανθόπουλο. Στη συνέχεια, βρέθηκε για ενάμιση χρόνο στην Καρδίτσα, όπου δούλεψε επίσης στο τοπικό θέατρο, και πλέον ζει στην όμορφη Ζάκυνθο.

«Η ζωή είναι πιο ωραία μακριά από την Αθήνα. Υπάρχει αυτό που λένε “ποιότητα ζωής” και εγώ έχω την ευτυχία να το βιώνω αυτό τα τελευταία οκτώ χρόνια» αναφέρει. 

Απαλλαγμένος από το άγχος της μεγαλούπολης, δημιούργησε νέες παρέες, αλλά δημιούργησε και καλλιτεχνικά, νιώθοντας δικαιωμένος με την απόφασή του να τα εγκαταλείψει όλα και να φύγει. Εκεί, στο όμορφο νησί του Ιονίου βρίσκεται σε πυρετό προετοιμασιών για τη θεατρική παραγωγή που θα ανεβάσει τον ερχόμενο χειμώνα. Από τον Ιανουάριο και μετά, λοιπόν, οι Ζακυνθινοί θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν στο Ιόνιο Θέατρο τη «Μέθοδο Γκρόνχολμ», το κοινωνικό έργο του Χόρντι Γκαλθεράν, το οποίο θα πάει έως το τέλος της σεζόν, ενώ μετά αναμένεται να κάνει μια μικρή περιοδεία σε κοντινούς προορισμούς.

Η παράσταση, που έχει ανέβει αρκετές φορές στην Αθήνα, αποπειράται να μιλήσει για τη σκληρότητα στις εργασιακές σχέσεις, και συγκεκριμένα για μία από τις πλέον απάνθρωπες διαδικασίες: την επιλογή προσωπικού. Η μαεστρία με την οποία ο Καταλανός συγγραφέας συνδυάζει το χιούμορ με το δράμα, τη δυστυχία με τη χαρά, το λογικό με το παράλογο, το φυσικό με το μεταφυσικό, ήταν που ιντρίγκαρε και τον Ανδρέα Ανδρεόπουλο να ανεβάσει το συγκεκριμένο έργο αυτή τη σεζόν.

Βραβεύτηκε σε φεστιβάλ
Ο Ανδρέας, ο οποίος είναι γιος του επίσης ηθοποιού, θεατρικού συγγραφέα και σεναριογράφου Βασίλη Ανδρεόπουλου -«έφυγε» από τη ζωή το 2011-, έχει στο βιογραφικό του σημαντικές δουλειές, όπως «Η δωδέκατη νύχτα» του Σαίξπηρ, που ανέβηκε στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, η κινηματογραφική επιτυχία «Το κορίτσι της Μάνης» αλλά και η ταινία «Ο χειμώνας» του Κωνσταντίνου Κουτσολιώτα, η οποία βραβεύτηκε σε κινηματογραφικά φεστιβάλ της Ελλάδας και της Κύπρου. Ωστόσο, η δουλειά μέσα από την οποία ο Ανδρέας «έγραψε» στη μνήμη του κοινού ήταν η «Λάμψη» του Νίκου Φώσκολου. Ηταν ένας από τους τρεις ηθοποιούς που ερμήνευσαν τον ρόλο του Τίμου Δράκου (από το 1992 έως το 1996 και τη σεζόν 2004-2005), του επαναστάτη γιου του ιδρυτή της Giant.
Και επειδή μια ενδεχόμενη επιστροφή του στην τηλεόραση ύστερα από τόσα χρόνια σίγουρα θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον, επιμένουμε να τον ρωτάμε αν θα άφηνε την περιφέρεια αυτήν τη φορά, για να επιστρέψει στην Αθήνα. «Αν είχα μια καλή πρόταση, παρόλο που σήμερα η τηλεόραση δεν αμείβει όπως στο παρελθόν, θα επέστρεφα» μας λέει.

Την προσωπική ζωή του ο ηθοποιός εξακολουθεί, όπως και στο ξεκίνημα της καριέρας του, να την κρατά μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, πιστεύοντας ότι... τα «εν οίκω μη εν δήμω»!


ΑΠΟ ΤΗΝ
ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.