Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Πώς ξεφορτώθηκα την ψωρίαση

Όλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη μέθοδο βοηθάει στο 95% των περιπτώσεων 
Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από τότε που κατάφερα να ξεφορτωθώ την ψωρίαση. Δεν μου είναι πλέον απαραίτητα φάρμακα και μακράς διάρκειας θεραπείες. 

Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε σε αναρίθμητους γιατρούς, οι οποίοι ενδιαφέρονται περισσότερο για τα χρήματά σας, απ' ότι για την υγεία σας. 

Τα κατάφερα μόνη μου στο σπίτι και μου πήρε λιγότερο από δύο μήνες προκειμένου να "καταστρέψω" τη χρόνια ψωρίαση, η οποία με απασχολούσε εδώ και χρόνια. Επιπλέον, η γενικότερη κατάσταση της υγείας μου βελτιώθηκε επίσης. 

Θεραπεύτηκα μόνη μου και στις γραμμές που ακολουθούν θα μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου. Είναι δύσκολο να το πιστέψετε; Σίγουρα ναι. Ωστόσο υπάρχει ένα μυστικό που σας σας αποκαλύψω. Σίγουρα θα σας "ανοίξει τα μάτια".

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΨΩΡΙΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΖΩΗ.

Στην περίπτωσή μου η ψωρίαση έκανε πρώτη φορά την εμφάνισή της πριν από 8 χρόνια. εκείνη την εποχή δούλευα σε ένα εργοτάξιο, έξω στο κρύο. 

Λόγω του γεγονότος ότι γενικότερα το ανοσοποιητικό μου σύστημα δεν είναι και πολύ ισχυρό, συμπτώματα ψωρίασης έκαναν την εμφάνισή τους - και μαζί με αυτά δημιουργήθηκαν και ζητήματα με την σεξουαλική μου ικανότητα (τα οποία δεν αντιμετώπισα). 

Δεν ήταν κάτι σοβαρά, ωστόσο...

Επιπλέον, περνούσα μια δύσκολη περίοδο στη ζωή μου. Χώρισα με τη σύζυγό μου, ήμουν πολύ νευρικός και ευέξαπτος. 

Όλα αυτά είχαν επίπτωση στην υγεία μου. Το ανωσοποιητικό μου σύστημα, το οποίο βρισκόταν ήδη σε άσχημη κατάσταση, χειροτέρεψε και τα συμπτώματα της ψωρίασης ακολούθησε η ίδια η ασθένεια. 

Το δέρμα μου άρχισε να με τρώει τρελά, εμφανίστηκαν φουσκάλες και άρχισαν να σπάνε, καθώς επίσης και κόκκινα στίγματα και άλλες ανεπιθύμητες παρενέργειες . 

Με εξέτασε ένας δερματολόγος και η διάγνωση ήταν ξεκάθαρη - ψωρίαση. Έτσι ξεκίνησε ο αγώνας μου με την πάθηση.

Μέσα σε αυτά τα οχτώ ατέλειωτα χρόνια, δοκίμασα τα πάντα - διαδικασίες, χάπια, αλοιφές, διάφορες παραδοσιακές συνταγές. Επισκέφθηκα πολλούς ειδικούς δερματολόγους, όχι μόνο εδώ αλλά επίσης στην Αυστρία και στη Γερμανία. Κατάφερα να έχω κάποια αποτελέσματα - τα έντονα συμπτώματα περιορίστηκαν, αλλά η χρόνια ψωρίαση δεν έφευγε . Όταν αρρώσταινα λίγο ή όταν έπινα αλκοόλ πάντα επέστρεφε.

Η ΨΩΡΙΑΣΗ ΕΓΙΝΕ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ...

Σχεδόν είχα πλέον συνηθίσει την πάθηση. 

Σχεδόν συμβιβάστηκα μαζί της. 

Ωστόσο, εμφανίστηκαν και προβλήματα με τη σεξουαλική μου ικανότητα , τα οποία, σύμφωνα με τον γιατρό, προκλήθηκαν από την πάθηση και συμβαίνουν στο 90% των ανδρών οι οποίοι πάσχουν από ψωρίαση. 

Στην αρχή αντιμετώπιζα πρόβλημα μόνο όσον αφορά την πλήρη στύση, όμως σύντομα η στύση χάθηκε εντελώς. 

Τότε ήταν που τρόμαξα πολύ. ήμουν 47 ετών και το να μην έχω ερωτική ζωή σε αυτή την ηλικία δεν ήταν κάτι το οποίο επιθυμούσα...



ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΤΟ PSORIFIX ΤΩΡΑΗ ψωρίαση μου δημιούργησε οικογενειακά προβλήματα με τη δεύτερή μου σύζυγο: αρχίσαμε να μαλώνουμε συνέχεια. 

Είναι αρκετά μικρότερη από μένα σε ηλικία και δεν έχουμε κάνει παιδιά (αν και έχω δύο παιδιά από τον προηγούμενο γάμο μου), έτσι άρχισα να ανησυχώ ότι μπορεί να με αφήσει και να βρει κάποιον άλλον. 

Ήξερα ότι θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα. 

Το σώμα μου είχε καλυφθεί από κόκκινα σημεία και το έβρισκε απωθητικό και συνεπώς δεν ήθελε να κάνουμε σεξ , αν βέβαια κατάφερνα να έχω στύση. Όταν ένας άνδρας δεν μπορεί να ικανοποιήσει μια γυναίκα, η σχέση τους γίνεται όλο και πιο απόμακρη με τον χρόνο και τελικά τον απατά. Είναι νόμος της φύσης. Ευτυχώς δεν έφτασα έως εκεί. Βρήκα έναν τρόπο να διορθώσω τα πράγματα.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΩΡΙΑΣΗ

Όχι μόνο κατάφερα να σώσω την οικογένειά μου, αλλά ξεφορτώθηκα παράλληλα και την χρόνια ψωρίαση! Ήταν η κρέμα " PsoriFix " που με θεράπυσε και την αγόρασα μόνο και μόνο γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω πλέον. Εύχομαι να την είχα ανακαλύψει νωρίτερα. Επιπρόσθετα, η δράση της ήταν σχεδόν άμεση.

Αισθάνομαι σαν να έχουν περάσει χίλια χρόνια από τότε που είχα φυσιολογικό δέρμα. είχα συνηθίσει τόσο τις φουσκάλες και τα σημάδια, σαν να είχα γεννηθεί με αυτά. Όμως όταν ξύπνησα το πρωί, αφού χρησιμοποίησα για πρώτη φορά την κρέμα, δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου - τα σημάδια είχαν σχεδόν εξαφανιστεί. Στην αρχή νόμιζα ότι ονειρευόμουν. Μπορείτε να φανταστείτε: κάποιος ζει με αυτό το μαρτύριο για χρόνια και ξαφνικά σχεδόν αυτό εξαφανίζεται. Ακόμη και η γυναίκα μου έμεινε έκπληκτη. Με τον χρόνο, καθώς συνέχισα να χρησιμοποιώ την " PsoriFix ", συνέχισα να αισθάνομαι όλο και καλύτερα.

Το δέρμα μου έγινε καθαρό και μαλακό σαν νεογέννητου μωρού. Όλα τα συμπτώματα της ψωρίασης εξαφανίστηκαν. Αφού ολοκλήρωσα ολόκληρο το πρόγραμμα θεραπείας (λιγότερο από 3 εβδομάδες), πήγα ξανά για εξέταση και ο γιατρός με ενημέρωσε ότι η ψωρίαση είχε φύγει! Δεν βιάστηκα να πανηγυρίσω γιατί είχα ακούσει ότι αυτό μπορούσε να συμβεί με κάποια ισχυρά φάρμακα. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι η ασθένεια δεν μπορεί να ξανακάνει την εμφάνισή της μετά από λίγους μήνες. Αυτή τη στιγμή, περισσότεροι από 10 μήνες έχουν περάσει ήδη και όλα μοιάζουν να είναι εντάξει. Δεν υπάρχει ένδειξη για κάποιο σύμπτωμα, αν και κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου είχα δύο ισχυρά κρυολογήματα.

Μου άρεσε το αποτέλεσμα τόσο πολύ που...

Για να είμαι ειλικρινής, ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να πιστέψω ότι ξεπέρασα την ψωρίαση. 

Η ιστοσελίδα του προϊόντος έλεγε ότι η κρέμα παρασκευάζεται σύμφωνα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αλλά και πάλι... Ουσιαστικά με βοήθησε περισσότερο απ' ότι με βοήθησαν ακριβά φάρμακα και αντιβιοτικά. Και δεν είμαι ο μόνος που θεραπεύτηκε.

Πρότεινα τo PsoriFix σε αρκετό κόσμο σε ένα εξειδικευμένο φόρουμ στο διαδίκτυο με παρόμοια προβλήματα, και μου είπαν ότι το προϊόν τους βοήθησε πολύ. Αρκετοί το δοκίμασαν και μου είπαν ότι γλύτωσαν από την ψωρίαση και τα σημάδια στο δέρμα. γι' αυτό πλέον λέω με βεβαιότητα ότι το γεγονός ότι ξεπέρασα το πρόβλημα δεν είναι τυχαίο. Το " PsoriFix " είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική κρέμα . Την προτείνω πραγματικά σε οποιονδήποτε αντιμετωπίζει πρόβλημα με την ψωρίαση.

Ρίξτε μια ματιά στη φωτογραφία μου:

Πριν από έναν περίπου χρόνο χρησιμοποίησα για πρώτη φορά την κρέμα 'PsoriFix" και έκτοτε αισθάνομαι και δείχνω 10 χρόνια νεότερος. Τα πρώτα εμφανή αποτελέσματα τα είδα την τρίτη μέρα . Η φαγούρα σταμάτησε, τα κόκκινα σημάδια στο δέρμα μου μίκρυναν. Οι ιατρικές εξετάσεις που έκανα έδειξαν αργή αλλά σταθερή βελτίωση. Τότε, μετά από έναν μήνα, ήταν σαν να μην είχα ποτέ μου την πάθηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.