Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Δίστομο: Όταν η Ζωή εμπόδισε τον Γερμανό πρέσβη να καταθέσει στεφάνι και η παρέμβαση του Γλέζου



Αίσθηση προκάλεσε ένα επεισόδιο με πρωταγωνιστές τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, τον Γερμανό πρέσβη και τον Μανώλη Γλέζο που συνέβη το Σάββατο, στην επίσημη τελετή του δήμου Διστόμου με αφορμή τη θλιβερή επέτειο της σφαγής στις 10 Ιουνίου του 1944, όταν οι Ναζί εκτέλεσαν εκατοντάδες Έλληνες.

Σύμφωνα με αναρτήσεις στο Τwitter του βουλευτή του Ποταμιού Γιώργο Μαυρώτα, η πρόεδρος της «Πλεύσης Ελευθερίας», Ζωή Κωνσταντοπούλου, επιχείρησε να εμποδίσει τον Γερμανό πρέσβη να καταθέσει στεφάνι.

Η Ζωη πηγε να εμποδισει τον Γερμανο πρεσβυ να καταθεσει στο Διστομο & τον πηρε ο Μ.Γλεζος απο το χερι για να την παρακαμψει. Φοβερη στιγμη!— George Mavrotas (@Mavrogiorgos) June 10, 2017


Τότε, όπως γράφει ο κ. Μαυρωτάς, επενέβη, ο Μανώλης Γλέζος, ο οποίος προηγουμένως είχε ανακηρυχθεί επίτιμος δημότης Διστόμου και πήρε από το χέρι τον Γερμανό πρέσβη «για να την παρακάμψει».
Όπως, μάλιστα, σημείωσε ο βουλευτής του Ποταμιού σε δεύτερη ανάρτηση: «Ο Μ.Γλεζος ανακηρυσσεται επιτιμος δημοτης Διστομου. Με αυτο που εκανε σημερα στην εκδηλωση εδειξε ποσο μεγαλος ειναι…

Ο Μ.Γλεζος ανακηρυσσεται επιτιμος δημοτης Διστομου. Με αυτο που εκσνε σημερα στην εκδηλωση εδειξε ποσο μεγαλος ειναι... pic.twitter.com/LK6op39iz6— George Mavrotas (@Mavrogiorgos) June 10, 2017

Αργότερα κυκλοφόρησε και βίντεο από το περιστατικό στο οποίο φαίνεται η κυρία Κωνσταντοπούλου να στέκεται μπροστά στους επίσημους προσκεκλημένους και να «ανακοινώνει» στον Γερμανό πρέσβη ότι δεν έχει το δικαίωμα να καταθέσει στεφάνι λέγοντάς του ότι πρέπει η χώρα του να καταβάλει τις γερμανικές αποζημιώσεις.




Μετά από μερικά λεπτά τη λύση έδωσε ο Μανώλης Γλέζος, ο οποίος όπως φαίνεται στο βίντεο πήρε από το χέρι τον Γερμανό πρέσβη, παρακάμπτοντας την κυρία Κωνσταντοπούλου και του έδωσε το στεφάνι για να το καταθέσει στο μνημείο των εκτελεσθέντων.

Στην ομιλία του μετά το συμβάν, μάλιστα, ο κ. Γλέζος είπε ότι «το παιδί του εγκληματία όσα εγκλήματα κι αν έχει κάνει ο πατέρας και η μάνα του δεν ευθύνεται για αυτά».

Ζ.Κωνσταντοπούλου: Δεν έχει το δικαίωμα η Γερμανία να καταθέτει στεφάνι στο μνημείο της σφαγής

Με ανάρτησή της στο Facebook, η επικεφαλής της «Πλεύσης Ελευθερίας», αναφέρεται στο περιστατικό, σημειώνοντας ότι η Γερμανία δεν έχει δικαίωμα να καταθέτει στεφάνι με τη σημαία της, φαρδιά-πλατιά, επισημαίνοντας ότι αρνείται να εφαρμόσει την απόφαση να αποζημιώσει για τα εγκλήματά της. Μάλιστα, η Ζωή Κωνσταντοπούλου, μετέφερε τις θέσεις της και στον Γερμανό πρέσβη, ο οποίος έδωσε το «παρών» στην εκδήλωση

Αναλυτικά η ανάρτηση στο Facebook, έχει ως εξής: 

«Δίστομο 2017. 
73 χρόνια μετά. 

Έχει δικαίωμα η Γερμανία να καταθέτει στεφάνι με τη σημαία της φαρδιά-πλατιά επάνω στο μνημείο των σφαγιασθέντων; 

Δεν έχει το δικαίωμα.

Την ίδια ώρα αρνείται να εφαρμόσει την απόφαση να αποζημιώσει για τα εγκλήματά της. Σε συμφωνία με κάθε ελληνική Κυβέρνηση μέχρι σήμερα.

Η Γερμανία οφείλει να πληρώσει για τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, το ολοκαύτωμα, την καταστροφή.

Αυτό είπα σήμερα στον Γερμανό πρέσβυ. 

Λίγο μετά την εκφώνηση των ονομάτων των εκτελεσθέντων κατοίκων, ανθρώπων κάθε ηλικίας, που παραμένουν χωρίς δικαίωση, 17 χρόνια μετά την αμετάκλητη δικαστική απόφαση που υποχρεώνει τη Γερμανία να πληρώσει.
Τα ιστορικά γεγονότα δεν εξαλείφονται με εθιμοτυπίες ούτε εξανεμίζονται με χειρονομίες.

Διαμορφώνουν συνειδήσεις και στάση ζωής.

Πολύ πέρα από τους "καλούς τρόπους", σε συνθήκες επιβολής μιας νέας κατοχής, που δεν υπηρετούν αλλά ακυρώνουν τις αξίες.

Τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας ονομάστηκαν έτσι, γιατί τραυματίζουν τον πυρήνα της ανθρώπινης ύπαρξης, πλήττουν ολόκληρη την ανθρωπότητα και κάθε άνθρωπο χωριστά. 

Τα στεφάνια που επικυρώνουν την άρνηση αποκατάστασης αυτών των εγκλημάτων δεν είναι συγγνώμη, αλλά κοροϊδία.

Που δεν την ανέχεται η ψυχή των ανθρώπων που συγκλονίζονται στη σκέψη και μόνον της ανείπωτης θηριωδίας.


Η ψυχή της ανθρωπότητας».




πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.