Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Εκεί που συνάντησα.. τον ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ, στο «ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΑΥΛΟ» ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ Δευτέρα 22 Μάιου

Δευτέρα 22 Μάιου ανεβαίνει το θερμόμετρο της διασκέδασης στο «ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΑΥΛΟ»  με έντονα συναισθήματα μνήμης σε ένα μουσικό ταξίδι Αφιερωμένο στον Μάνο Χατζιδάκι Στη μοναδική ερμηνεία του Πασχάλη Τόνιος



Πασχάλης Τόνιος
..Εκεί που συνάντησα.. τον ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ, στο «ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΑΥΛΟ»
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ
Ένα ιδιαίτερη μουσική βραδιά με έντονα συναισθήματα μνήμης!!
Στις 22 Μάιου στον ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΑΥΛΟ στις 9 μμ
Για πιάνο και φωνή, στο Πιάνο ο Γιώργος Παγιάτης
Ο Χατζιδάκις είναι ο άνθρωπος που πρωτοάκουσε τα πρώτα μου μουσικά θέματα τα οποία τα εξήρε λέγοντας μου πως έχω υποχρέωση να ασχοληθώ και με τη σύνθεση πέρα από το τραγούδι ,αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα ,μου έδωσε δύναμη να πιστέψω στη μουσική μου και να προχωρήσω, στη συνέχεια τα 6 αυτά μουσικά θέματα επένδυσε στιχουργικά ο στιχουργός και φίλος μου τότε Ηλίας Κατσούλης τα οποία στη συνέχεια βραβεύτηκαν στο φεστιβάλ Ιθάκης.


Χρωστάω πολλά στο σπουδαίο Έλληνα συνθέτη και πνευματικό άνθρωπο αφού στη συνέχεια τα έργα μου ακούστηκαν σε πολύ μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Ηρώδειο , Μέγαρα μουσικής , Παλλάς ,στο Ζάππειο κατά την ένταξη μας στην ΟΝΕ ,σύμπραξη με έργα του Θεοδωράκη στο Πατριαρχείο και σε πολλούς άλλους χώρους Ελλάδα και εξωτερικό ….έτσι τον θυμάμαι πάντα με αγάπη και ως ελάχιστο φόρο τιμής θέλω να βρεθώ στο χώρο εκεί που τον γνώρισα …θα είναι μια ιδιαίτερη για μένα βραδιά ,με την νοερή παρουσία του να ερμηνεύω τα τραγούδια του, κάτι σαν ευχαριστήριες προσευχές προς τον Μάνο 
Εκεί στον ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΑΥΛΟ ,που υπάρχει διαχρονικά …ίσως με το πέρασμα σπουδαίων ελλήνων Χατζιδάκι, Ελύτη ,Σεφέρη ,Μινωτή, Χορν κ.α να άγιασε, που ξέρεις !! 
Πάμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους με τις νότες τους και τις λέξεις τους μια σκάλα ,που φτάνει μέχρι τον ουρανό !!!

Για κρατήσεις  Σας περιμένουμε!
Αμύντα 4 Πλατεία Προσκόπων Παγκράτι τηλέφωνο:+30 210 7223 195
Μενού 20€. Ποτό 10€.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.