Για την Αλίκη Βουγιουκλάκη μίλησε μεταξύ άλλων η Δέσποινα Στυλιανοπούλου, σε συνέντευξη που έδωσε στο Epsilon TV.
«Αν δεν της έλεγες της Αλίκης ότι “είσαι καλή, όμορφη, μη φοβάσαι τίποτα, προχώρα” δεν μπορούσε να βγει στη σκηνή, έτρεμε. Η Αλίκη με έκανε πρωταγωνίστρια», είπε η Δέσποινα Στυλιανοπούλου.
(πηγή: zappit.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.