Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Απάντηση του Δ.Καβαδελλα






και κατι ακομα εγω στην Βουλη πηγαινω με την μοτοσυκλεττα μου ακομα και με την βροχη Σας αξιζουν αυτοι που πανε με 2 αστυνομικους ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Απάντηση
δημητρης καβαδελλας31/10/201517:24
εγω απαντω επωνυμα ο καλος δημοσιογραφος που εγραψε τα παραμυθακια ποιος ειναι? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ κυριοι ειπα οτι το νομοσχεδιο 104 σελιδων που μου το εδωσαν 2 ωρες πριν ,χρειαζομαι μερικες ημερες να το μελετησω εαν θελω εντιμα να αντιπροσωπευσω τους Ελληνες πολιτες και αισθανομαι εκβιαζομενος .ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ .ΚΑΤΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟ ΒΓΑΛΑΤΕ ΑΤΟΠΗΜΑ . εγω δεν γλυφω ΚΑΝΕΝΑΝ. Ειμαι ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ σας αξιζουν βουλευτες καποιοι που υπογραφουν οτι ναναι Δημητρης Καβαδελλας Βουλευτης ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

jimys stasinopoylos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.