Διεθνείς οργανισμοί, ενώσεις και σύνδεσμοι που δραστηριοποιούνται στον χώρο του θαλάσσιου τουρισμού
πληροφόρησαν τα μέλη τους για τη νέα αυξημένη φορολογία των σκαφών στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να αρχίσουν οι αποχωρήσεις σκαφών ιδιοκτησίας ξένων υπηκόων από τις ελληνικές μαρίνες.
Οπως γράφει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σύμφωνα με την Ενωση Μαρινών Ελλάδος, εξαιτίας των νέων τελών που επιβλήθηκαν από την αρχή του έτους για τα σκάφη. Διεθνείς οργανισμοί, ενώσεις και σύνδεσμοι που δραστηριοποιούνται στον χώρο του θαλάσσιου τουρισμού πληροφόρησαν τα μέλη τους για τη νέα αυξημένη φορολογία των σκαφών στην Ελλάδα. Παράλληλα, η ένωση ενημερώθηκε για την πιθανότητα κάποιοι ισχυροί οργανισμοί από το εξωτερικό με χιλιάδες μέλη να προσφύγουν για τις νέες επιβαρύνσεις στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Σύμφωνα με στοιχεία ιδιοκτήτες σκαφών με υπηκοότητα κυρίως από Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία και Αυστρία μετέφεραν τα σκάφη τους από τις ελληνικές μαρίνες σε μαρίνες ανταγωνιστικών προορισμών στον θαλάσσιο τουρισμό όπως είναι η Κροατία, το Μαυροβούνιο και η Τουρκία.
Η ένωση αναφέρει ως παράδειγμα ότι το κόστος από τα νέα τέλη για ένα σκάφος 12 μέτρων που ελλιμενιζόταν σε μια περιφερειακή ελληνική μαρίνα αυξάνεται κατά μέσο όρο σε ποσοστό 20% σε σχέση με ό,τι πλήρωνε πέρυσι.
Πηγή: iefimerida.gr
Οπως γράφει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σύμφωνα με την Ενωση Μαρινών Ελλάδος, εξαιτίας των νέων τελών που επιβλήθηκαν από την αρχή του έτους για τα σκάφη. Διεθνείς οργανισμοί, ενώσεις και σύνδεσμοι που δραστηριοποιούνται στον χώρο του θαλάσσιου τουρισμού πληροφόρησαν τα μέλη τους για τη νέα αυξημένη φορολογία των σκαφών στην Ελλάδα. Παράλληλα, η ένωση ενημερώθηκε για την πιθανότητα κάποιοι ισχυροί οργανισμοί από το εξωτερικό με χιλιάδες μέλη να προσφύγουν για τις νέες επιβαρύνσεις στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Σύμφωνα με στοιχεία ιδιοκτήτες σκαφών με υπηκοότητα κυρίως από Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία και Αυστρία μετέφεραν τα σκάφη τους από τις ελληνικές μαρίνες σε μαρίνες ανταγωνιστικών προορισμών στον θαλάσσιο τουρισμό όπως είναι η Κροατία, το Μαυροβούνιο και η Τουρκία.
Η ένωση αναφέρει ως παράδειγμα ότι το κόστος από τα νέα τέλη για ένα σκάφος 12 μέτρων που ελλιμενιζόταν σε μια περιφερειακή ελληνική μαρίνα αυξάνεται κατά μέσο όρο σε ποσοστό 20% σε σχέση με ό,τι πλήρωνε πέρυσι.
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.