Το όνομά του είναι Koby Conrad και είναι μόλις 20 ετών. Αν είστε μεγαλύτερος του,
τότε η ιστορία του θα σας κάνει να νιώσετε περισσότερο αισιόδοξοι για το μέλλον. Αν είστε συνομήλικοί του τότε θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης και παράδειγμα προς μίμηση.
Ο Conrad δεν είναι ο επόμενος Μαρκ Ζούκερμπεργκ ή Κέβιν Σίστρομ, δεν είναι ο επόμενος μεγάλος δισεκ/ούχος του διαδικτύου, αλλά ένας από τους πρώτους μίας γενιάς που χωρίς να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στους υπολογιστές, χωρίς να είναι χάκερ ή προγραμματιστές, προσπαθούν να μηχανευτούν τρόπους ώστε να κάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αυτά τα τρομερά όπλα της εποχής μας – να «δουλέψουν» προς όφελός τους, κυρίως οικονομικό.
Ο Conrad είναι φοιτητής κολεγίου, ο οποίος κάνει κάτι που τον διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους συμφοιτητές του. Είναι ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης: ενός online καταστήματος με την επωνυμία Hippie Hope Shop, το οποίο εμπορεύεται ναργιλέδες, θυμιάματα, αρωματικά στικς και χίπικα ενδύματα.
Το ενδιαφέρον στην περίπτωσή του είναι ότι στέλνει «κίνηση» προς το «κατάστημά» του μέσω μίας σελίδας στο Facebook την οποία διαχειρίζεται, με την ονομασία The Hippy Bloggers.
Επίσης, «τρέχει» και μία δεύτερη σελίδα στο Facebook με την ονομασία Mother Hemp, μέσω της οποίας στέλνει «κίνηση» προς ένα άλλο online κατάστημα, το Mother Hemp Products.
Η επιχείρησή του μοιάζει να πηγαίνει πολύ καλά, καθώς ομολογεί ο ίδιος σε συνέντευξή του στον οικονομικό ιστότοπο Business Insider. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η online δραστηριότητά του του καλύπτει με το παραπάνω όλα τα έξοδα διαβίωσης.
Οι φιλοδοξίες του όμως δεν περιορίζονται εκεί: επόμενος στόχος του είναι να πουλήσει το 50% του καταστήματος σε δύο επενδυτές έναντι 60.000 δολαρίων. Εν συνεχεία, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει αυτά τα χρήματα για να αγοράσει «likes» στο Facebook. Το Hippy Bloggers έχει μέχρι στιγμής 75.000 «likes», αριθμό τον οποίο ο Conrad θέλει να τον εκτινάξει στο ένα εκατομμύριο. Κατ' αυτό τον τρόπο, όπως υπολογίζει ο ίδιος, το ένα εκατομμύριο «likes» θα αυξήσει τα εισοδήματά του σε 50.000 δολάρια το μήνα – ποσό το οποίο μεταφράζεται σε 600.000 δολάρια το χρόνο.
Ποιος είναι, λοιπόν, αυτός ο νεαρός;
Η πρώτη του επαφή με τον κόσμο του online marketing συνέβη όταν ήταν 19 ετών, μία εποχή κατά την οποία οι γνώσεις του γύρω από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν εξαιρετικά περιορισμένες.
Το βάπτισμα του πυρός το πήρε όταν έφτιαξε μία σελίδα στο YouTube. Στη συνέχεια μεταπήδησε στο Facebook με το The Hippy Bloggers (που στέλνει «κίνηση» στο HippiesHope.com) και κατόπιν με το Mother Hemp, για να φτάσει σήμερα να διευθύνει μία μικρή αυτοκρατορία λιανικής πώλησης, προσελκύοντας ακόμη και επενδυτές.
Ποιο ήταν το κλειδί της μέχρι τώρα μετρημένης, αλλά παρ' όλα αυτά σημαντικής επιτυχίας του;
Τα αυτιά του... τα οποία κρατούσε ανοικτά απορροφώντας όποιες συμβουλές μπορούσε να πάρει από έμπειρους ανθρώπους στο χώρο του online marketing, καθώς και από τις πολλές, αλλά άγνωστες στους περισσότερους, διαδικτυακές κοινότητες πραγματικών επιχειρηματιών, νέων στην ηλικία, με τους οποίους μπορεί κανείς να ανταλλάξει τεχνογνωσία, βρίσκοντας πολύτιμους συμμάχους στο κυνήγι του κέρδους.
Πηγή: iefimerida.gr
Ο Conrad δεν είναι ο επόμενος Μαρκ Ζούκερμπεργκ ή Κέβιν Σίστρομ, δεν είναι ο επόμενος μεγάλος δισεκ/ούχος του διαδικτύου, αλλά ένας από τους πρώτους μίας γενιάς που χωρίς να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στους υπολογιστές, χωρίς να είναι χάκερ ή προγραμματιστές, προσπαθούν να μηχανευτούν τρόπους ώστε να κάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αυτά τα τρομερά όπλα της εποχής μας – να «δουλέψουν» προς όφελός τους, κυρίως οικονομικό.
Ο Conrad είναι φοιτητής κολεγίου, ο οποίος κάνει κάτι που τον διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους συμφοιτητές του. Είναι ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης: ενός online καταστήματος με την επωνυμία Hippie Hope Shop, το οποίο εμπορεύεται ναργιλέδες, θυμιάματα, αρωματικά στικς και χίπικα ενδύματα.
Το ενδιαφέρον στην περίπτωσή του είναι ότι στέλνει «κίνηση» προς το «κατάστημά» του μέσω μίας σελίδας στο Facebook την οποία διαχειρίζεται, με την ονομασία The Hippy Bloggers.
Επίσης, «τρέχει» και μία δεύτερη σελίδα στο Facebook με την ονομασία Mother Hemp, μέσω της οποίας στέλνει «κίνηση» προς ένα άλλο online κατάστημα, το Mother Hemp Products.
Η επιχείρησή του μοιάζει να πηγαίνει πολύ καλά, καθώς ομολογεί ο ίδιος σε συνέντευξή του στον οικονομικό ιστότοπο Business Insider. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η online δραστηριότητά του του καλύπτει με το παραπάνω όλα τα έξοδα διαβίωσης.
Οι φιλοδοξίες του όμως δεν περιορίζονται εκεί: επόμενος στόχος του είναι να πουλήσει το 50% του καταστήματος σε δύο επενδυτές έναντι 60.000 δολαρίων. Εν συνεχεία, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει αυτά τα χρήματα για να αγοράσει «likes» στο Facebook. Το Hippy Bloggers έχει μέχρι στιγμής 75.000 «likes», αριθμό τον οποίο ο Conrad θέλει να τον εκτινάξει στο ένα εκατομμύριο. Κατ' αυτό τον τρόπο, όπως υπολογίζει ο ίδιος, το ένα εκατομμύριο «likes» θα αυξήσει τα εισοδήματά του σε 50.000 δολάρια το μήνα – ποσό το οποίο μεταφράζεται σε 600.000 δολάρια το χρόνο.
Ποιος είναι, λοιπόν, αυτός ο νεαρός;
Η πρώτη του επαφή με τον κόσμο του online marketing συνέβη όταν ήταν 19 ετών, μία εποχή κατά την οποία οι γνώσεις του γύρω από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν εξαιρετικά περιορισμένες.
Το βάπτισμα του πυρός το πήρε όταν έφτιαξε μία σελίδα στο YouTube. Στη συνέχεια μεταπήδησε στο Facebook με το The Hippy Bloggers (που στέλνει «κίνηση» στο HippiesHope.com) και κατόπιν με το Mother Hemp, για να φτάσει σήμερα να διευθύνει μία μικρή αυτοκρατορία λιανικής πώλησης, προσελκύοντας ακόμη και επενδυτές.
Ποιο ήταν το κλειδί της μέχρι τώρα μετρημένης, αλλά παρ' όλα αυτά σημαντικής επιτυχίας του;
Τα αυτιά του... τα οποία κρατούσε ανοικτά απορροφώντας όποιες συμβουλές μπορούσε να πάρει από έμπειρους ανθρώπους στο χώρο του online marketing, καθώς και από τις πολλές, αλλά άγνωστες στους περισσότερους, διαδικτυακές κοινότητες πραγματικών επιχειρηματιών, νέων στην ηλικία, με τους οποίους μπορεί κανείς να ανταλλάξει τεχνογνωσία, βρίσκοντας πολύτιμους συμμάχους στο κυνήγι του κέρδους.
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.