Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Παπαχριστόπουλος: Διαφωνώ με τον Πάνο Καμμένο - Έχω «παγώσει» με τους ΑΝ.ΕΛ


Απoστάσεις από τον Πάνο Καμμένο που δήλωσε ότι θα φύγει από την κυβέρνηση όταν έρθει η Συμφωνία των Πρεσπών στη Βουλή, κράτησε ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Θανάσης Παπαχριστόπουλος., αφήνοντας εμμέσως ανοιχτό το ενδεχόμενο να φύγει από τους ΑΝΕΛ.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης FOCUS 103,6 είπε: «Δεν θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά. Η διαφοροποίησή μου για το ζήτημα της συμφωνίας των Πρεσπών είναι εμφανής, δεν έχω κρυφτεί. Το έχω πει σε όλους τους τόνους και με τον πιο επίσημο τρόπο στην κοινοβουλευτική μου ομάδα, ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να λυθεί, κι αυτό είναι καλό για τη χώρα.

«Έχω μάθει να σέβομαι τις απόψεις, δεν συμμερίζομαι τη θέση του Πάνου Καμμένου ότι θα ρίξει την κυβέρνηση» τόνισε επίσης.

«Η Βόρεια Ελλάδα έχει να κερδίσει από τη συμφωνία και η FYROM και η Σερβία. Πιστεύω ότι είναι μία επιλογή ανάπτυξης. Όσοι διαβάσουν με προσοχή τη συμφωνία, μπορεί να αλλάξουν γνώμη, ίσως όχι όλοι»

Όπως είπε, δεν πρόκειται να κάνει «Συμφωνίες παρασκηνίου» και επανέλαβε ότι «μπορεί να πάει σπίτι του».

Σε ερώτηση αν παραμένει ΑΝΕΛ ο ο κ. Παπαχριστόπουλος είπε: «Η διαφοροποίησή μου για τη συμφωνία των Πρεσπών είναι καίριο θέμα, είναι πολύ κεντρική διαφωνία. Δεν σας κρύβω ότι εξαιτίας του θέματος αυτού, κάπου αισθάνομαι λίγο έξω, δεν σας το κρύβω. Δεν έχω καμία επαφή, δεν πολυμιλάμε, στις υποχρεώσεις μου βέβαια είμαι τυπικός. Αισθάνομαι λίγο «παγωμένα», κάπου έχω «παγώσει».

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.