Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

Γιώργος Χριστοδούλου: Ενοχλήθηκε κάποια κυρία στη Λάμψη με την επιτυχία του ρόλου μου

Η ιδιαίτερη αναφορά του ηθοποιού στην Έλλη Λαμπέτη - «Είμαι ο πρώτος ηθοποιός που παραιτήθηκε από την σειρά»

Μια ιδιαίτερη αναφορά στην Έλλη Λαμπέτη έκανε ο Γιώργος Χριστοδούλου ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό μας» του ΣΚΑΪ το πρωί της Τρίτης (18/10). «Χρωστάω στην Έλλη Λαμπέτη πραγματικά κάτι που θα το κάνω… ‘Οταν θα σταματήσω το θέατρο τότε θα βγω και θα μιλήσω για συγκεκριμένο άτομο και τι κακό έχει κάνει στην Έλλη. Και θα έρθει η ώρα», είπε αρχικά ο Γιώργος Χριστοδούλου.

Ο ηθοποιός στην συνέχεια αναφέρθηκε στην εποχή που πρωταγωνιστούσε στην θρυλική σειρά «Λάμψη» αλλά και στο πώς σταμάτησε η συνεργασία του.

«Ενοχλήθηκε κάποια κυρία στη Λάμψη για την επιτυχία του ρόλου μου, στον τρίτο χρόνο. Μου λέει ο Νίκος Φώσκολος: “Δεν θα συνεχίσεις, θα κάνεις τον αστυνομικό στο Καλημέρα Ζωή”. Του λέω “Νίκο σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Αν εσύ δεν εκτιμάς αυτό που έχεις κάνει, εγώ το εκτιμώ. Σε ευχαριστώ πολύ, φεύγω”. Είμαι ο πρώτος ηθοποιός που παραιτήθηκε στη Λάμψη. Δεν μου το συγχώρησε ποτέ» είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Χριστοδούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.