Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Ποια προϊόντα προτιμούν οι Έλληνες από τα sex shops;

Εκτόξευση των πωλήσεων έφεραν τα lockdowns στα sex shops όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε αρκετές άλλες χώρες παγκοσμίως.

Ο εγκλεισμός και οι ατέλειωτες ώρες παραμονής στο σπίτι έδωσαν την ευκαιρία σε πολλά ζευγάρια, τα οποία θέλησαν να πειραματιστούν σεξουαλικά, να αγοράσουν ερωτικά βοηθήματα ή sex toys την ώρα που λύση στη μοναξιά τους βρήκαν τα άτομα που ο κορονοϊός τα βρήκε χωρίς ταίρι.

Πρωταθλητές στις ερωτικές αγορές την περίοδο της πρώτης καραντίνας φαίνεται πως είναι οι Καναδοί με τις πωλήσεις να έχουν ανέβει κατά 135% την ώρα που μόλις τον μήνα Μάρτιο η Ρωσία είδε τις πωλήσεις των sex shops να εκτινάσσονται κατά 300%. Ακολουθούν οι Αμερικάνοι καταγράφοντας 75% αύξηση τους μήνες του πρώτου lockdown.

Στη συνέχεια τη σκυτάλη παίρνουν οι Ευρωπαίοι, με πρώτους τους γείτονές μας Ιταλούς, οι οποίοι σημειώνουν αύξηση των αγορών από τα sex shops κατά 60%, οι Γερμανοί με 50%, οι Γάλλοι με 40% ενώ μικρότερα ποσοστά καταγράφει η χώρα μας.


Σημειώνεται άλλωστε πως η Διεύθυνση Υγείας της Νέας Υόρκης,

στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορονοϊού τις ημέρες του πρώτου lockdown κάλεσε τους κατοίκους της πόλης να κάνουν σεξ μόνο με άτομα που γνωρίζουν και να περιορίσουν όσον το δυνατόν περισσότερο τον αριθμό των ερωτικών τους συντρόφων.

Πρότεινε μάλιστα να υποκατασταθούν οι ερωτικές συναντήσεις με βίντεο συναντήσεις και σέξτινγκ. «Ο πιο ασφαλής σεξουαλικός σας σύντροφος είστε εσείς οι ίδιοι. Ο αυνανισμός δεν μεταδίδει τον Covid-19. Να πλένετε τα χέρια σας (σε οποιαδήποτε παιγνίδια) με σαπούνι επί 20 δευτερόλεπτα πριν και μετά το σεξ», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της Διεύθυνσης Υγείας της Νέας Υόρκης.

Τι συνέβη στην Ελλάδα και τι προϊόντα προτιμούν οι καταναλωτές
«Και στις δυο περιόδους των lockdowns υπήρξε αυξημένη κινητικότητα στη δουλειά μας» εξηγεί μιλώντας στο newsbeast.gr ο Πάνος Καραγιάννης, ιδιοκτήτης του Mega Sex Shop.

Τι επιλέγουν οι πελάτες τη δεδομένη στιγμή; Αγοράζουν τα «παραδοσιακά» προϊόντα ή τα πιο extreme; «Φεύγουν τα πάντα» τονίζει ο Πάνος Καραγιάννης.

«Βλέπουμε ιδιαίτερη προτίμηση για κάποιες βασικές κατηγορίες, όπως των δονητών και των ομοιωμάτων. Αύξηση των πωλήσεων καταγράφεται στα κλειτοριδικά παιχνίδια και στους Wand Massagers όπως επίσης και στην κατηγορία των εσωρούχων, των λιπαντικών και των λαδιών μασάζ» συμπληρώνει.

«Οι μοναχικοί άνθρωποι φέρεται πως είχαν ανάγκη για μια βελτίωση της σεξουαλικής τους ζωής» 

αναφέρει ο ιδιοκτήτης του Mega Sex Shop προσθέτοντας πως «πολλά ζευγάρια πρόσθεσαν ένα ερωτικό παιχνίδι είτε ένα ερωτικό βοήθημα στη συλλογή τους στοχεύοντας σε μεγαλύτερη ακόμη απόλαυση».

«Είχαμε προβλέψει την αύξηση των πωλήσεων»

«Οι πωλήσεις αυξήθηκαν πολύ αλλά το είχαμε προβλέψει και είχαμε ακόμα μεγαλύτερο απόθεμα από τις άλλες περιόδους» τονίζει ο Πάνος Καραγιάννης και προσθέτει:

«Μια σταθερά στη δουλειά μας είναι να αυξάνονται οι πωλήσεις σε κάθε διέξοδο από την καθημερινότητα (εργασία, υποχρεώσεις κλπ). Όταν οι υπόλοιπες συνήθειες αλλά και επιλογές για ψυχαγωγία σε ανοιχτούς χώρους στέρεψαν, ο κόσμος το έριξε στο σεξ. Αυτονόητο ήταν, το περιμέναμε. Το ίδιο συμβαίνει και τις αργίες, εορτές αλλά και τους καλοκαιρινούς μήνες που όλοι πάνε διακοπές και ξεσαλώνουν».

Το lockdown αφορμή να προβούν σε αγορές και οι πιο διστακτικοί

Μετά το πρώτο lockdown αλλά και τώρα που πραγματοποιούνται αγορές με τη μέθοδο click away και υπάρχει οπτική επαφή με τους πελάτες, όπως εξηγεί ο ιδιοκτήτης του Mega Sex Shop: «Είδαμε πολλούς ανθρώπους γύρω στα 40-50 που φαίνεται από την εμπειρία μας πως δεν είχαν επισκεφθεί ποτέ sexshop. Σαφώς βοηθά η περίοδος που διανύουμε».

«Ο κόσμος διώχνει τα στερεότυπα (άλλωστε πλέον είναι ανύπαρκτα για την πλειοψηφία του πληθυσμού). Μόνο κάποιοι κολλημένοι είναι που λένε την ατάκα ''καλά ανώμαλος είμαι εγώ να πάω σε sex shop''. Είναι λίγοι αυτοί και σίγουρα φθίνουν. Στην εποχή μας άλλωστε οι ίδιοι οι γιατροί συμβουλεύουν τους πελάτες τους να αγοράσουν προϊόντα για τη σεξουαλική τους ζωή που θα βοηθήσουν και στη σεξουαλική τους υγείας» σημειώνει.

Απαντώντας στο εάν το κάθε προϊόν που επιλέγει ο αγοραστής «μαρτυρά» το «προφίλ»

 ο Πάνος Καραγιάννης δηλώνει πως «ξεκάθαρα ισχύει το δείξε μου τι σου αρέσει να σου πω ποιος είσαι». Υπάρχουν, όμως και άνθρωποι με πιο διευρυμένες ανησυχίες στο sex που πραγματικά επιλέξουν πολλά και διαφορετικά ήδη.

Διαδικτυακές ή φυσικές αγορές; Τι προτιμούν οι πελάτες των sex shops;
«Κατά γενική ομολογία οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα ακόμη υστερούν, παρόλη την αύξηση του Ecommerce. Όλοι άλλωστε προτιμούν να δουν τα προϊόντα από κοντά αλλά δεν ήταν ούτε στο προηγούμενο ούτε σε αυτό το lockdown εφικτό.
Η φυσική επίσκεψη σε ένα sex shop έχει άλλα πλεονεκτήματα. Η κριτική επιλογή είναι καλύτερη. Έχοντας πιάσει το προϊόν,  έχοντας κανείς συγκρίνει τα μεγέθη, το υλικό κατασκευής, είτε πάρει βοήθεια από την εξειδικευμένη ομάδα μας. Αλλιώς το φαντάζεσαι όταν το βλέπεις από κοντά, δεν αντικαθίσταται αυτό» επισημαίνει ο ιδιοκτήτης του Mega Sex Shop.

«Πλέον τώρα που ισχύει το click away πολλοί είναι όσοι θέλουν να περάσουν από τα κατάστημα να παραλάβουν τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει είτε μέσω του site είτε τηλεφωνικά παρά να περιμένουν να τους αποσταλούν» προσθέτει.








newsbeast.gr

Φωτογραφίες
Γιάννης Κέμμος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.