Μια από τις βασικές οδηγίες του αρμοδίων φορέων που ασχολούνται με τον περιορισμό της εξάπλωσης του θανατηφόρου ιού COVID 19, είναι η αποφυγή της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Οι κυβερνήσεις στη προσπάθεια τους να μειώσουν τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς, επιστράτευσαν όλα τα διαθέσιμα μέσα και αύξησαν την συχνότητα των δρομολογίων ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περιοχής.
Οι πολίτες όμως αναζητούν και άλλους τρόπους για να μετακινηθούν. Ανάλογα με την περίπτωση, επιλέγουν την πεζοπορία, την χρήση ποδήλατου, μοτοσυκλετών και ιδιωτικών αυτοκινήτων.
Σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων εκτιμούν ότι ξοδεύουν πάρα πολλά χρήματα για να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο σε μια περίοδο όπου υπάρχει αβεβαιότητα για τους οικονομικούς πόρους τους και γι’ αυτό μερίδα καταναλωτών στρέφεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, για να αποφύγει τη χρήση δημόσιων συγκοινωνιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αναφέρει το Reuters.
Τα δεδομένα που δόθηκαν στο Reuters από την ερευνητική εταιρεία IHS Markit και την ηλεκτρονική αγορά αυτοκινήτων AutoScout24 έδειξαν ότι υπήρξε σημαντική ανοδική μεταβολή στις ταξινομήσεις παλαιότερων αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς και αύξηση των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο για μεταχειρισμένα οχήματα.
Σε μια ανάλυση για το Reuters, η διαδικτυακή αγορά αυτοκινήτων AutoScout24, η οποία εξυπηρετεί την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ιταλία και τις Κάτω Χώρες, δήλωσε ότι οι αναζητήσεις στο Διαδίκτυο για παλαιότερα αυτοκίνητα είχαν αυξηθεί από το καλοκαίρι.
Τα στοιχεία έδειξαν, για παράδειγμα, ότι από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, οι διαδικτυακές αναζητήσεις για οχήματα άνω των 20 ετών αυξήθηκαν κατά 80% στη Γαλλία, 77% στις Κάτω Χώρες και 59% στο Βέλγιο.
Ωστόσο, οι αγοραστές εξακολουθούν να αποφεύγουν τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με τον έμπορο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων OcasionPlus. Από τα 2.800 οχήματα που διαθέτει προς πώληση, μόνο έξι είναι ηλεκτρικά.
Εκτός από την πιθανή οπισθοδρόμηση σε φιλόδοξους ευρωπαϊκούς στόχους για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, υπάρχουν και άλλες, πιο μακροπρόθεσμες επιπτώσεις από τη διατήρηση πολύ παλαιών αυτοκινήτων στο δρόμο περισσότερο.
Τα παλαιότερα οχήματα με λιγότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας ενδέχεται να προκαλέσουν περισσότερα ατυχήματα και να οδηγήσουν σε υψηλότερα ασφάλιστρα, ανέφεραν οι ασφαλιστές, αν και αυτό θα χρειαστεί χρόνος για να εμφανιστεί στα στατιστικά στοιχεία.
Ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ισπανία μειώθηκε κατά 92% τον Απρίλιο από τον ίδιο μήνα το 2019 και ήταν ακόμη 44% χαμηλότερος τον Σεπτέμβριο, αρκετούς μήνες μετά τη μείωση των εθνικών περιορισμών κλειδώματος.
Στη Βρετανία, πριν ξεκινήσει το τελευταίο κλείδωμα της χώρας στις αρχές Νοεμβρίου, η χρήση των σιδηροδρόμων ήταν περίπου το ένα τρίτο των επιπέδων του 2019, ενώ η χρήση προσωπικών αυτοκινήτων πλησίασε το 90%.
Τον Σεπτέμβριο, ο δήμαρχος του Λονδίνου Σαντίκ Καν ζήτησε πακέτο διάσωσης 5,7 δισ. λιρών για την εταιρεία που έχει αναλάβει τις δημοσιές μεταφορές της πόλης, καθώς οι αριθμοί επιβατών συνέχισαν να πέφτουν.
Η Γερμανία και η Γαλλία έχουν επίσης ενισχύσει οικονομικά τους κρατικούς σιδηροδρόμους τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.