Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: δεν έχω να φάω θα αυτοκτονήσω...

Έκκληση βοήθειας από τη Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Δεν έχω να φάω»

Χωρίς ρεύμα ζει τις τελευταίες ημέρες η Μαργαρίτα Θεοδωράκη και κάνει έκκληση μέσω του facebook για βοήθεια.

Η κόρη του μεγάλου μας μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη βιώνει δύσκολες στιγμές καθώς ζει στο -κατά τα άλλα- όμορφο σπίτι της οικογένειας στο Βραχάτι χωρίς ρεύμα καθώς της τον έκοψαν.


Σύμφωνα με μία από τις στενότερες φίλες της με την οποία επικοινώνησε το gossip-tv, τη Μαίρη Βιντιάδου, η Μαργαρίτα Θεοδωράκη δεν έχει στην καθημερινότητά της τα απαραίτητα και αυτονόητα για τους περισσότερους από εμάς, λόγω της διακοπής ρεύματος από τη ΔΕΗ.

Η κόρη του Μίκη Θεοδωράκη με μία συγκλονιστική ανάρτησή της στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, θέλησε να μοιραστεί αυτή τη δυσκολία της γράφοντας χαρακτηριστικά:

«ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, ΕΤΩΝ 62. Η ΔΕΗ χθες μου έκοψε το ρεύμα και δεν έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ιντερνέτ. Δεν έχω ρεύμα, δεν έχω φως, δεν έχω να μαγειρέψω, δεν έχω ψυγείο, δεν έχω ζεστό νερό να πλυθώ. Και πραγματικά κρυώνω! Ήρθα σε ένα καλό γείτονα για να στείλω το μήνυμα! Επίσης δεν έχω να φάω! Περισσότερο τα 22 σκυλάκια και τα 35 γατάκια! Δεν έχουμε απολύτως τίποτα! Ούτε ένα σεντ… Τίποτα απολύτως τίποτα! Ζητάμε κάποια βοήθεια! Σας ευχαριστούμε πολύ! Δεν έχω κινητό. Μιας φίλης, 6943-_____ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΣ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΣΩΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ! HELP!!!!!».
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο Μίκης Θεοδωράκης δεν βρίσκεται στο Βραχάτι μαζί με την κόρη του αλλά ζει στο σπίτι του στην Αθήνα και είναι άγνωστο αν γνωρίζει τι ακριβώς συμβαίνει στην κόρη του.

Την ανάρτηση της Μαργαρίτας Θεοδωράκη συνόδευαν και φωτογραφίες της στις οποίες απεικονίζεται η ίδια μέσα στο σπίτι και τον χώρο να φωτίζεται από λάμπα λαδιού, εφόσον δεν έχει ρεύμα το σπίτι.



Στη σκέψη της απώλειας των γονιών της τρομοκρατείτε, αφού είναι εξαρτημένη από την παρουσία τους.

Μάλιστα, η Μαργαρίτα Θεοδωράκη συνεργάζεται με τον πατέρα της από το 1995. Πώς είναι ο Μίκης Θεοδωράκης ως πατέρας και πώς ως συνεργάτης;

Μία ακόμα συναυλία στο Καλλιμάρμαρο για τον Μίκη Θεοδωράκη. Πώς αισθάνεστε κάθε φορά που γίνεται κάτι για τον πατέρα σας και μάλιστα όταν το διοργανώνετε εσείς;

«Έχουμε μια ορχήστρα που την ονομάζουμε «Ορχήστρα Μίκης θεοδωράκης», την οποία ιδρύσαμε το 1995, εδώ και 24 χρόνια. Το έργο της ορχήστρας είναι να παίζει τραγούδια του Θεοδωράκη, λαϊκά. Κάνουμε λαϊκές συναυλίες, αλλά και πιο σύνθετες, γιατί ο πατέρας μου έχει κάνει πολλά είδη τραγουδιών. Το έργο μας είναι μεγάλο, αλωνίζουμε την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο Καλλιμάρμαρο το είχαμε κάνει ξανά όταν ήταν 80 χρονών και τώρα είναι 94».

Πόσα χρόνια συνεργάζεστε επαγγελματικά με τον πατέρα σας;

«Συνεργάζομαι μαζί του από το 1995, από την εποχή που ξεκίνησε η ορχήστρα. Βέβαια, εγώ μεγάλωσα μέσα στις συναυλίες, όλη μου τη ζωή ήμουν σε όλα τα ταξίδια του, με πάρα πολλές συναυλίες του, σε περιοδείες... γυρίσαμε όλη τη Γη με τον μπαμπά. Η δουλειά αυτή ήταν σχεδόν έμφυτη για μένα, δεν συνεργαζόμουν, αλλά ήμουν παρούσα από παιδί σε όλα».

Δεν χωρίσατε ποτέ;

«Ποτέ δεν χωρίσαμε, είναι φοβερό. Είμαι 60 χρονών και νιώθω ακόμα σαν παιδάκι μαζί του και είμαι πολύ περήφανη που δουλεύω γι’ αυτόν. Δεν είναι σαν δουλειά, μια κουραστική δουλειά, κάνω κάτι που το θεωρώ δικό μου, τα τραγούδια του. Με ενδιαφέρει πάντα να προωθήσω το έργο του, να ακούγεται. Ο γιος μου, ο Στέφανος, είναι μέλος της 10μελούς ορχήστρας, παίζει κρουστά και φιλοδοξώ να το συνεχίσει αυτό με τα άλλα αδέλφια του. Το έργο του μπαμπά κάνει καλό, είναι βάλσαμο».

Τι έχει αλλάξει στο μεγάλωμα σας, δίπλα στον Μίκη Θεοδωράκη, με την πάροδο του χρόνου;

«Το μεγάλωμα μου μαζί του ήταν πολύ απλό, όπως όλοι οι πατεράδες με τα παιδιά τους. Ήταν πολύ τρυφερός, ήμασταν μια κλασική ελληνική οικογένεια, με τον μπαμπά και τη μαμά, να διαβάσουμε,, να πάμε διακοπές... Ο πατέρας μου δεν με μάλωνε, η μάνα μου με μάλωνε».

Είχε ιδιαίτερη αδυναμία σ' εσάς ως κορίτσι;

«Και στο γιο, αλλά η αδυναμία του μπαμπά προς την κόρη συμβαίνει σε όλη την ανθρωπότητα. Τώρα, που είμαι μεγάλη γυναίκα, που κανονικά πρέπει να πάρω σύνταξη, συνεχίζω και είμαι δίπλα του επαγγελματικά, αλλά και ως κόρη, όπως και στη μάνα μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που και οι δύο βρίσκονται εν ζωή, γιατί ο μπαμπάς είναι 94 και 93 χρονών η μάνα μου».

-Φοβάστε όσο μεγαλώνουν...;

«Αυτός είναι ένας τεράστιος φόβος, γιατί όσο μεγαλώνεις κι έχεις τους γονείς σου, ο πόνος είναι μεγαλύτερος όταν τους «χάνεις». Τώρα με τρομοκρατεί η απώλεια τους, γιατί είμαι πολύ πιο εξαρτημένη από την παρουσία τους. Φοβάμαι, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτούς», λέει στο ΛΟΙΠΟΝ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.