Η Audi έχει πολλά να γιορτάσει φέτος, με μια σειρά από μεγάλες επετείους βασικών μοντέλων και εκδηλώσεων σε όλη την ιστορία της μάρκας.
Ένα από αυτά είναι και το TT. Έχουν περάσει 25 χρόνια από τότε που ως concept παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (1995). Το TT κυκλοφόρησε τελικά στην έκδοση παραγωγής το 1998 και ένας μεγάλος θαυμαστής του σχεδιασμού της Audi από εκείνη την εποχή, ο σχεδιαστής αυτοκινήτου Jordan Gendler, με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο αποφάσισε σήμερα να σχεδιάσει το μοντέλο στη μελλοντική του μορφή.
Ένα σύγχρονο Audi GT Concept που χρησιμοποιεί παρόμοια στοιχεία στυλ με το TT πρώτης γενιάς, αλλά με αρκετές και σημαντικές διαφορές. Το GT του χρησιμοποιεί ομοιόμορφα, στρογγυλεμένες επιφάνειες, όπως το πρώτο TT. Αντίθετα, το σημερινό TT έχει ευκρινέστερες γωνίες στη σιλουέτα του και η συνολική του εμφάνιση είναι πιο δυναμική. Ο σχεδιασμός του χαμηλού concept από τον Gendler, συνδυάζει ένα μικρές σε ύψος γυάλινες επιφάνειες και σχετικά «στενό» θόλο για τον χώρο των επιβατών. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους παραπέμπει περισσότερο σε fastback και είναι πολύ διαφορετικό από την κλασική φόρμα του ΤΤ.
Τα πίσω φώτα εκτείνονται επίσης σε όλο το πλάτος του αμαξώματος, με μεμονωμένα στοιχεία φωτισμού τοποθετημένα σε δύο σειρές. Επίσης, μπροστά, τα δαχτυλίδια του σήματος της Audi, φωτίζονται. Μια ακόμα ενδιαφέρουσα πινελιά είναι η διχρωμία του αμαξώματος, το οποίο έχει μεταλλικό χρώμα στο πάνω μισό και ανθρακόνημα προς τα κάτω. Φυσικά, σε αντίθεση με το TT, αυτό το GT Concept έχει τέσσερις πόρτες, λεπτομέρεια που και αυτή έχει το ενδιαφέρον της, μια και οι φήμες συνεχίζονται για την «μετάλλαξη» του ΤΤ σε κάτι που θα ακολουθεί αυτό το πιο πρακτικό μονοπάτι.
Ένα από αυτά είναι και το TT. Έχουν περάσει 25 χρόνια από τότε που ως concept παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (1995). Το TT κυκλοφόρησε τελικά στην έκδοση παραγωγής το 1998 και ένας μεγάλος θαυμαστής του σχεδιασμού της Audi από εκείνη την εποχή, ο σχεδιαστής αυτοκινήτου Jordan Gendler, με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο αποφάσισε σήμερα να σχεδιάσει το μοντέλο στη μελλοντική του μορφή.
Ένα σύγχρονο Audi GT Concept που χρησιμοποιεί παρόμοια στοιχεία στυλ με το TT πρώτης γενιάς, αλλά με αρκετές και σημαντικές διαφορές. Το GT του χρησιμοποιεί ομοιόμορφα, στρογγυλεμένες επιφάνειες, όπως το πρώτο TT. Αντίθετα, το σημερινό TT έχει ευκρινέστερες γωνίες στη σιλουέτα του και η συνολική του εμφάνιση είναι πιο δυναμική. Ο σχεδιασμός του χαμηλού concept από τον Gendler, συνδυάζει ένα μικρές σε ύψος γυάλινες επιφάνειες και σχετικά «στενό» θόλο για τον χώρο των επιβατών. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους παραπέμπει περισσότερο σε fastback και είναι πολύ διαφορετικό από την κλασική φόρμα του ΤΤ.
Τα πίσω φώτα εκτείνονται επίσης σε όλο το πλάτος του αμαξώματος, με μεμονωμένα στοιχεία φωτισμού τοποθετημένα σε δύο σειρές. Επίσης, μπροστά, τα δαχτυλίδια του σήματος της Audi, φωτίζονται. Μια ακόμα ενδιαφέρουσα πινελιά είναι η διχρωμία του αμαξώματος, το οποίο έχει μεταλλικό χρώμα στο πάνω μισό και ανθρακόνημα προς τα κάτω. Φυσικά, σε αντίθεση με το TT, αυτό το GT Concept έχει τέσσερις πόρτες, λεπτομέρεια που και αυτή έχει το ενδιαφέρον της, μια και οι φήμες συνεχίζονται για την «μετάλλαξη» του ΤΤ σε κάτι που θα ακολουθεί αυτό το πιο πρακτικό μονοπάτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.