Η υγειονομική κρίση λόγω COVID-19 και οι συνέπειές της στη μείωση των εισοδημάτων
έχουν οδηγήσει σε ακύρωση ή μεγάλη μείωση των κρατήσεων των τουριστών σε όλους ανεξαιρέτους τους τουριστικούς προορισμούς.
Συνεπώς, μεγάλη πρόκληση για τους τουριστικούς φορείς και τις τουριστικές επιχειρήσεις αποτελεί ο προγραμματισμός για την επερχόμενη τουριστική περίοδο, συμπεριλαμβανομένων των αποφάσεων σχετικά με την ημερομηνία έναρξης της τουριστικής σεζόν με την απελευθέρωση των πτήσεων, τον αριθμό των εργαζομένων,και το σχεδιασμό των υπηρεσιών έτσι ώστε να τηρούνται τα όποια καινούργια μέτρα υγειονομικής ασφάλειας των τουριστών. Λόγω της πανδημίας, φαίνεται πως ο εσωτερικός τουρισμός ίσως αποτελέσει για τις τουριστικές επιχειρήσεις μια όαση ελπίδας στην έρημο των ακυρωμένων κρατήσεων των ξένων τουριστών. Τι προσδοκίες έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις διακοπές τους φέτος και ποιες στρατηγικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να δοθούν κίνητρα στους Έλληνες να πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα;
Στα κρίσιμα αυτά ερωτήματα προσπάθησε να απαντήσει το Β’ Μέρος της διαδικτυακής έρευνας που πραγματοποίησε η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας η οποία αποτελείται από την κα Ροδούλα Τσιότσου, Καθηγήτρια και Διευθύντρια του MARLAB, τον κ. Αχιλλέα Μπούκη, Λέκτορα στο Πανεπιστήμιο του Sussex και την κα Νικολέττα Θ. Σιαμάγκα, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Α.Π.Θ.. Η συλλογή των δεδομένων του Β’ μέρους έγινε το διάστημα το διάστημα 23/4 με 28/4 ενώ απάντησαν 1073Έλληνες καταναλωτές.
πηγή
έχουν οδηγήσει σε ακύρωση ή μεγάλη μείωση των κρατήσεων των τουριστών σε όλους ανεξαιρέτους τους τουριστικούς προορισμούς.
Συνεπώς, μεγάλη πρόκληση για τους τουριστικούς φορείς και τις τουριστικές επιχειρήσεις αποτελεί ο προγραμματισμός για την επερχόμενη τουριστική περίοδο, συμπεριλαμβανομένων των αποφάσεων σχετικά με την ημερομηνία έναρξης της τουριστικής σεζόν με την απελευθέρωση των πτήσεων, τον αριθμό των εργαζομένων,και το σχεδιασμό των υπηρεσιών έτσι ώστε να τηρούνται τα όποια καινούργια μέτρα υγειονομικής ασφάλειας των τουριστών. Λόγω της πανδημίας, φαίνεται πως ο εσωτερικός τουρισμός ίσως αποτελέσει για τις τουριστικές επιχειρήσεις μια όαση ελπίδας στην έρημο των ακυρωμένων κρατήσεων των ξένων τουριστών. Τι προσδοκίες έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις διακοπές τους φέτος και ποιες στρατηγικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να δοθούν κίνητρα στους Έλληνες να πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα;
Στα κρίσιμα αυτά ερωτήματα προσπάθησε να απαντήσει το Β’ Μέρος της διαδικτυακής έρευνας που πραγματοποίησε η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας η οποία αποτελείται από την κα Ροδούλα Τσιότσου, Καθηγήτρια και Διευθύντρια του MARLAB, τον κ. Αχιλλέα Μπούκη, Λέκτορα στο Πανεπιστήμιο του Sussex και την κα Νικολέττα Θ. Σιαμάγκα, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Α.Π.Θ.. Η συλλογή των δεδομένων του Β’ μέρους έγινε το διάστημα το διάστημα 23/4 με 28/4 ενώ απάντησαν 1073Έλληνες καταναλωτές.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.