Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Γιώργος Παρτσαλάκης: «Άλλαξα…δίσκο πλατό και ρουλεμάν!»(vid)

Συγκίνησε ο Γιώργος Παρτσαλάκης για την κατάσταση της υγείας του, χωρίς να χάνει το χιούμορ του.

Με συγκίνησε πολύ το ενδιαφέρον σας για την υγεία μου και σας ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου για τα θετικά μηνύματα που μου στείλατε με βοήθησαν τόσο δεν μπορείτε να φανταστείτε

Πράγματι υπήρξε ένα πρόβλημα με την καρδιά μου αντιμετωπίστηκε με ένα στέν και τώρα με μία προσευχή για ένα μήνα θα είμαι ξανά στις επάλξεις

Υστερόγραφο και για να μην το βάλουμε κάτω: Πες της ότι αλάλαξα  δίσκο πλατό ρουλεμάν και πιο δύσκολες στιγμές αν το καλοσκεφτείς είναι αστείες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.