Ο όμιλος αναμένεται να δημοσιεύει τα αποτελέσματα τριμήνου στις 4 Μαΐου.
Οι παραγγελίες για τις πολυτελείς Ferrari ανέρχονται στο υψηλότερο επίπεδό τους, παρά την παγκόσμια κρίση του νέου κορονοϊού, αναφέρει ο επικεφαλής της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα πέντε νέα μοντέλα που παρουσίασε η Ferrari το 2019 «τα έχει υποδεχθεί με ενθουσιασμό η αγορά» και «στηρίζουν το χαρτοφυλάκιο παραγγελιών μας για το 2020, το οποίο είναι πιο ισχυρό από ποτέ» δήλωσε ο Λούις Καμιλέρι, ενώπιον της γενικής συνέλευσης των μετόχων στο Άμστερνταμ.
«Κανείς δεν γνωρίζει πότε θα λήξει» η έκτακτη κατάσταση που συνδέεται με τον κορονοϊό, «όμως το σημαντικό είναι να είμαστε έτοιμοι και η Ferrari είναι έτοιμη για την επανεκκίνηση» της παραγωγής, συμπλήρωσε.
Υπογράμμισε, δε, ότι «τα αποτελέσματα ρεκόρ του 2019 έβαλαν τον όμιλο σε θέση να αντιμετωπίσει το μέλλον».
Ο όμιλος αναμένεται να δημοσιεύει τα αποτελέσματα τριμήνου στις 4 Μαΐου. Αυτήν την ημέρα ενδέχεται να ξεκινήσει εκ νέου η παραγωγή στο εργοστάσιο του Μαρανέλο (στην περιφέρεια Εμίλια Ρομάνια), εφόσον δώσουν το πράσινο φως οι ιταλικές αρχές.
Ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, κληρονόμος της οικογένειας Ανιέλι, υπογράμμισε ότι προτεραιότητα του ομίλου είναι η ασφάλεια του προσωπικού. Σε συνεργασία με την περιφέρεια, τις συνδικαλιστικές ενώσεις και τους επιστήμονες, η αυτοκινητοβιομηχανία εκπόνησε το σχέδιο “Back on Track” για τη σταδιακή επαναλειτουργία και με ασφάλεια της μονάδας του Μαρανέλο.
Εν αναμονή, η Ferrari επιδόθηκε στην παραγωγή βαλβίδων για αναπνευστήρες, συμμετέχοντας κι εκείνη στη συλλογική προσπάθεια της μάχης κατά της πανδημίας.
Η Ferrari είναι ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Στο παρελθόν ανήκε στον όμιλο της Fiat, αν και ήταν οικονομικά ανεξάρτητη, ενώ στις 3 Ιανουαρίου 2016 έγινε ανεξάρτητη. Η έδρα της είναι στο Μαρανέλλο κοντά στη Μόντενα, στην επαρχία Μόντενα της Ιταλίας.
(Mε πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.