Η στάση των πολιτών τα επόμενα 24ωρα, θα καθορίσει και την αυστηρότητα των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού.
Πηγές από το Μέγαρο Μαξίμου επιβεβαιώνουν αυτό που ακούγεται και γράφεται τις τελευταίες ημέρες. Η κυβέρνηση μελετά την απαγόρευση κυκλοφορίας, ως ύστατο μέτρο για να σταματήσει τη μετάδοση του κοροωνοϊού. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, πρόκειται για πρόταση που είχε πέσει εδώ και μέρες στο τραπέζι και που –για την ώρα- μπήκε στο συρτάρι. Το αν και πότε θα εφαρμοστεί, εξαρτάται κυρίως από την στάση των πολιτών και από την ταχύτητα διάδοσης του ιού.
Μητσοτάκης: Εξαρτάται από όλους μας εάν θα χρειαστούν πιο δραστικά μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας
Όπως αναφέρει το huffingtonpost.gr ο μέχρι τώρα σχεδιασμός, με τους σταδιακούς περιορισμούς, το κλείσιμο επιχειρήσεων, την προτροπή για τηλεργασία αλλά και την σύσταση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας για δραστική μείωση των μετακινήσεων στις απολύτως απαραίτητες, ουσιαστικά είναι το μοντέλο Βελγίου. Και εκεί έχουν εφαρμοστεί μέτρα, αλλά για τις μετακινήσεις των πολιτών προς το παρόν υπάρχουν αυστηρές συστάσεις.
Κορονοϊός: Ναι, η γενική απαγόρευση κυκλοφορίας έχει νόημα
Όμως αν τα επόμενα 24ωρα η εικόνα είναι ανάλογη με αυτή του προηγούμενου Σαββατοκύριακου, με τον κόσμο σε παραλίες και πλατείες, τότε θεωρείται βέβαιο ότι θα περάσουμε στην εφαρμογή του μοντέλου Γαλλίας. Δηλαδή απαγόρευση κυκλοφορίας. Και όχι απλώς έχει εξεταστεί αυτό το μοντέλο, αλλά ο κυβερνητικός μηχανισμός είναι σε ετοιμότητα, όπως διαβεβαιώνουν καλά πληροφορημένες πηγές.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν απόλυτα ξεκάθαρος στο χθεσινό του διάγγελμα. «Απ’ όλους εμάς και τη συμπεριφορά μας εξαρτάται, τελικά, αν η κυβέρνηση χρειαστεί να πάρει ακόμα πιο δραστικά μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας».
Η νομική θεμελίωση του μέτρου της απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω πανδημίας
Σαφέστατος όμως ήταν και για την περίπτωση που κάποιοι θεωρήσουν ότι δεν θα αντιμετωπίσουν κίνδυνο να νοσήσουν αν απομακρυνθούν από τα μεγάλα αστικά κέντρα προς την περιφέρεια και κυρίως προς κάποια νησιά.
«Ο ιός δεν γνωρίζει σύνορα και αποστάσεις. Όσο πιο μικρό είναι το νησί όπου κάποιος πιστεύει ότι θα καταφύγει για να προστατευθεί, τόσο πιο δύσκολη, αν όχι αδύνατη, θα είναι και η περίθαλψή του αν αρρωστήσει εκεί», υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός, σκεπτόμενος βέβαια και τις έντονες ανησυχίες που ήδη εκφράζουν τοπικοί άρχοντες περιοχών που δεν έχει εμφανιστεί ακόμα κρούσμα του κορονοϊού.
Ο περιορισμός της διασποράς λοιπόν παραμένει βασικός στόχος του κυβερνητικού σχεδιασμού, για να μη βρεθεί αντιμέτωπος με καταστάσεις που θα είναι δύσκολα διαχειρίσιμες.
Ο κίνδυνος που υπάρχει, κάτι που έχει επισημάνει και ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας στις ενημερώσεις που κάνει κάθε απόγευμα, είναι να υπάρξουν τόσα σοβαρά περιστατικά μαζί, που να μην μπορεί να ανταποκριθεί το σύστημα υγείας.
Και προκειμένου να μειωθούν οι πιθανότητες αυτής της εφιαλτικής εξέλιξης, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν ότι τελικά η απαγόρευση της κυκλοφορίας δεν θα αργήσει να εφαρμοστεί.
Πηγές από το Μέγαρο Μαξίμου επιβεβαιώνουν αυτό που ακούγεται και γράφεται τις τελευταίες ημέρες. Η κυβέρνηση μελετά την απαγόρευση κυκλοφορίας, ως ύστατο μέτρο για να σταματήσει τη μετάδοση του κοροωνοϊού. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, πρόκειται για πρόταση που είχε πέσει εδώ και μέρες στο τραπέζι και που –για την ώρα- μπήκε στο συρτάρι. Το αν και πότε θα εφαρμοστεί, εξαρτάται κυρίως από την στάση των πολιτών και από την ταχύτητα διάδοσης του ιού.
Μητσοτάκης: Εξαρτάται από όλους μας εάν θα χρειαστούν πιο δραστικά μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας
Όπως αναφέρει το huffingtonpost.gr ο μέχρι τώρα σχεδιασμός, με τους σταδιακούς περιορισμούς, το κλείσιμο επιχειρήσεων, την προτροπή για τηλεργασία αλλά και την σύσταση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας για δραστική μείωση των μετακινήσεων στις απολύτως απαραίτητες, ουσιαστικά είναι το μοντέλο Βελγίου. Και εκεί έχουν εφαρμοστεί μέτρα, αλλά για τις μετακινήσεις των πολιτών προς το παρόν υπάρχουν αυστηρές συστάσεις.
Κορονοϊός: Ναι, η γενική απαγόρευση κυκλοφορίας έχει νόημα
Όμως αν τα επόμενα 24ωρα η εικόνα είναι ανάλογη με αυτή του προηγούμενου Σαββατοκύριακου, με τον κόσμο σε παραλίες και πλατείες, τότε θεωρείται βέβαιο ότι θα περάσουμε στην εφαρμογή του μοντέλου Γαλλίας. Δηλαδή απαγόρευση κυκλοφορίας. Και όχι απλώς έχει εξεταστεί αυτό το μοντέλο, αλλά ο κυβερνητικός μηχανισμός είναι σε ετοιμότητα, όπως διαβεβαιώνουν καλά πληροφορημένες πηγές.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν απόλυτα ξεκάθαρος στο χθεσινό του διάγγελμα. «Απ’ όλους εμάς και τη συμπεριφορά μας εξαρτάται, τελικά, αν η κυβέρνηση χρειαστεί να πάρει ακόμα πιο δραστικά μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας».
Η νομική θεμελίωση του μέτρου της απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω πανδημίας
Σαφέστατος όμως ήταν και για την περίπτωση που κάποιοι θεωρήσουν ότι δεν θα αντιμετωπίσουν κίνδυνο να νοσήσουν αν απομακρυνθούν από τα μεγάλα αστικά κέντρα προς την περιφέρεια και κυρίως προς κάποια νησιά.
«Ο ιός δεν γνωρίζει σύνορα και αποστάσεις. Όσο πιο μικρό είναι το νησί όπου κάποιος πιστεύει ότι θα καταφύγει για να προστατευθεί, τόσο πιο δύσκολη, αν όχι αδύνατη, θα είναι και η περίθαλψή του αν αρρωστήσει εκεί», υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός, σκεπτόμενος βέβαια και τις έντονες ανησυχίες που ήδη εκφράζουν τοπικοί άρχοντες περιοχών που δεν έχει εμφανιστεί ακόμα κρούσμα του κορονοϊού.
Ο περιορισμός της διασποράς λοιπόν παραμένει βασικός στόχος του κυβερνητικού σχεδιασμού, για να μη βρεθεί αντιμέτωπος με καταστάσεις που θα είναι δύσκολα διαχειρίσιμες.
Ο κίνδυνος που υπάρχει, κάτι που έχει επισημάνει και ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας στις ενημερώσεις που κάνει κάθε απόγευμα, είναι να υπάρξουν τόσα σοβαρά περιστατικά μαζί, που να μην μπορεί να ανταποκριθεί το σύστημα υγείας.
Και προκειμένου να μειωθούν οι πιθανότητες αυτής της εφιαλτικής εξέλιξης, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν ότι τελικά η απαγόρευση της κυκλοφορίας δεν θα αργήσει να εφαρμοστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.