Ανάμεσα στα μέτρα που παίρνουν οι χώρες για τον περιορισμό του φονικού ιού είναι από κλείσιμο συνόρων, μέχρι περιορισμούς στις διεθνείς πτήσεις.
Αυτό, σε συνδυασμό με τις ακυρώσεις ταξιδιών υπό το φόβο του κοροναϊού έχει εντυπωσιακό εντυπωσιακό αντίκτυπο στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία
Καταστάσεις που θα μπορούσαμε να δούμε μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας ζει τις τελευταίες εβδομάδες ο πλανήτης με τον κοροναϊό να σαρώνει κάθε γωνιά του.
Με τα κρούσματα και τους νεκρούς να αυξάνονται καθημερινά με ραγδαίους ρυθμούς σε ολόκληρο τον πλανήτη, τα συστήματα υγείας και οι κυβερνήσεις κάνουν ότι μπορούν για να περιορίσουν την εξάπλωσή του φονικού ιού.
Ανάμεσα στα μέτρα που παίρνουν οι χώρες για τον περιορισμό του φονικού ιού είναι από κλείσιμο συνόρων, μέχρι περιορισμούς στις διεθνείς πτήσεις. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ακυρώσεις ταξιδιών υπό το φόβο του κοροναϊού έχει εντυπωσιακό εντυπωσιακό αντίκτυπο στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
Συγκεκριμένα, η OAG Aviation Worldwide, η οποία καταγράφει τον τρόπο με τον οποίο η παγκόσμια πληρότητα πτήσεων διαφέρει από τους αριθμούς του περασμένου έτους, κάνει λόγο για «χασούρα» 880 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το πρώτο κύμα από την Ασία
Σχεδόν όλες οι χώρες έχουν εκδώσει ταξιδιωτικές συμβουλές, με πολλές μάλιστα να συμβουλεύουν τους ανθρώπους αποφεύγουν τα μη ουσιώδη ταξίδια, ακόμη και προτού ο ΠΟΥ θεωρηθεί επίσημα ως πανδημία τον κοροναϊό.
Οι πρώτες επιπτώσεις από τα εν λόγω μέτρα έγιναν αισθητές τον Φεβρουάριο, καθώς η πληρότητα των πτήσεων εντός και εκτός της Κίνας έπεσε δραματικά.
Επίσης, η πιο απότομη πτώση της χώρας σε ετήσια βάση σημειώθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2020, με μείωση των πτήσεων κατά 71% σε σύγκριση με την ίδια ημερομηνία το 2019.
Τι συμβαίνει στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου
Την ίδια στιγμή στην Ευρώπη η Ιταλία σημείωσε πτώση κατά 22% στις πτήσεις, η οποία συνέπεσε με την ανακοίνωση εθνικού lockdown στις 9 Μαρτίου 2020.
Τώρα που η κατάσταση έχει εντατικοποιηθεί και με την Ιταλία να βρίσκεται στο «μάτι του κυκλώνα» οι πτήσεις από και προς τη γειτονική χώρα έχουν πέσει κατά 74% από τα κανονικά τους ποσοστά.
Στις 11 Μαρτίου 2020, οι ΗΠΑ επέβαλαν απαγόρευση 30 ημερών για τους ταξιδιώτες από τον χώρο του Σένγκεν, μια ζώνη ελεύθερων ταξιδιών που αποτελείται από 26 χώρες στην Ευρώπη. Παρόλο που το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία εξαιρέθηκαν αρχικά, η απαγόρευση έχει επεκταθεί από τότε και στις δύο αυτές χώρες.
Εν τω μεταξύ, από τις 17 Μαρτίου, τα σύνορα ΗΠΑ – Καναδά είναι κλειστά και επιτρέπονται μόνο τα ταξίδια που γίνονται για πολύ σοβαρό λόγο.
Αυτή η η απόφαση ήρθε λίγο μετά από την ανακοίνωση της καναδικής κυβέρνησης ότι θα επιτρέπεται η είσοδος μόνο σε καναδούς πολίτες, μέλη οικογένειας, μόνιμους κατοίκους, διπλωμάτες και Αμερικανούς.
Αυτά είναι κάποια ενδεικτικά μέτρα των χωρών, αφού όλα τα κράτη λίγο ή περισσότερο λαμβάνουν αυστηρά μέτρα προσπαθώντας να «αμβλύνουν την καμπύλη».
Τα δύσκολα είναι… μπροστά μας;
Φυσικά, ο οικονομικός αντίκτυπος στις αεροπορικές εταιρείες ήταν τεράστιος. Σχεδόν το 40% των πτήσεων που επηρεάζονται από τις ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές απαγορεύσεις βασίζονται στις ΗΠΑ, όπως η Delta και η United Airlines, με τις οικονομικές απώλειες για φέτος να εκτιμάται ότι θα είναι πολλά δισεκατομμύρια.
Πολλές αεροπορικές εταιρίες αντιμετωπίζουν ακόμα και την απειλή πτώχευσης τους ερχόμενους μήνες, εάν συνεχίσουν αυτές οι πτωτικές τάσεις.
Για να αντισταθμίσουν αυτές τις επιπτώσεις του ντόμινο που προκλήθηκε από το ξέσπασμα, οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ ζητούν πάνω από 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε προγράμματα διάσωσης και άμεση βοήθεια από την κυβέρνηση.
Δείτε το γράφημα του World Economic Forum σχετικά με την «αφαίμαξη» που υφίστανται οι αεροπορικές εταιρίες:
Αυτό, σε συνδυασμό με τις ακυρώσεις ταξιδιών υπό το φόβο του κοροναϊού έχει εντυπωσιακό εντυπωσιακό αντίκτυπο στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία
Καταστάσεις που θα μπορούσαμε να δούμε μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας ζει τις τελευταίες εβδομάδες ο πλανήτης με τον κοροναϊό να σαρώνει κάθε γωνιά του.
Με τα κρούσματα και τους νεκρούς να αυξάνονται καθημερινά με ραγδαίους ρυθμούς σε ολόκληρο τον πλανήτη, τα συστήματα υγείας και οι κυβερνήσεις κάνουν ότι μπορούν για να περιορίσουν την εξάπλωσή του φονικού ιού.
Ανάμεσα στα μέτρα που παίρνουν οι χώρες για τον περιορισμό του φονικού ιού είναι από κλείσιμο συνόρων, μέχρι περιορισμούς στις διεθνείς πτήσεις. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ακυρώσεις ταξιδιών υπό το φόβο του κοροναϊού έχει εντυπωσιακό εντυπωσιακό αντίκτυπο στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
Συγκεκριμένα, η OAG Aviation Worldwide, η οποία καταγράφει τον τρόπο με τον οποίο η παγκόσμια πληρότητα πτήσεων διαφέρει από τους αριθμούς του περασμένου έτους, κάνει λόγο για «χασούρα» 880 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το πρώτο κύμα από την Ασία
Σχεδόν όλες οι χώρες έχουν εκδώσει ταξιδιωτικές συμβουλές, με πολλές μάλιστα να συμβουλεύουν τους ανθρώπους αποφεύγουν τα μη ουσιώδη ταξίδια, ακόμη και προτού ο ΠΟΥ θεωρηθεί επίσημα ως πανδημία τον κοροναϊό.
Οι πρώτες επιπτώσεις από τα εν λόγω μέτρα έγιναν αισθητές τον Φεβρουάριο, καθώς η πληρότητα των πτήσεων εντός και εκτός της Κίνας έπεσε δραματικά.
Επίσης, η πιο απότομη πτώση της χώρας σε ετήσια βάση σημειώθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2020, με μείωση των πτήσεων κατά 71% σε σύγκριση με την ίδια ημερομηνία το 2019.
Τι συμβαίνει στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου
Την ίδια στιγμή στην Ευρώπη η Ιταλία σημείωσε πτώση κατά 22% στις πτήσεις, η οποία συνέπεσε με την ανακοίνωση εθνικού lockdown στις 9 Μαρτίου 2020.
Τώρα που η κατάσταση έχει εντατικοποιηθεί και με την Ιταλία να βρίσκεται στο «μάτι του κυκλώνα» οι πτήσεις από και προς τη γειτονική χώρα έχουν πέσει κατά 74% από τα κανονικά τους ποσοστά.
Στις 11 Μαρτίου 2020, οι ΗΠΑ επέβαλαν απαγόρευση 30 ημερών για τους ταξιδιώτες από τον χώρο του Σένγκεν, μια ζώνη ελεύθερων ταξιδιών που αποτελείται από 26 χώρες στην Ευρώπη. Παρόλο που το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία εξαιρέθηκαν αρχικά, η απαγόρευση έχει επεκταθεί από τότε και στις δύο αυτές χώρες.
Εν τω μεταξύ, από τις 17 Μαρτίου, τα σύνορα ΗΠΑ – Καναδά είναι κλειστά και επιτρέπονται μόνο τα ταξίδια που γίνονται για πολύ σοβαρό λόγο.
Αυτή η η απόφαση ήρθε λίγο μετά από την ανακοίνωση της καναδικής κυβέρνησης ότι θα επιτρέπεται η είσοδος μόνο σε καναδούς πολίτες, μέλη οικογένειας, μόνιμους κατοίκους, διπλωμάτες και Αμερικανούς.
Αυτά είναι κάποια ενδεικτικά μέτρα των χωρών, αφού όλα τα κράτη λίγο ή περισσότερο λαμβάνουν αυστηρά μέτρα προσπαθώντας να «αμβλύνουν την καμπύλη».
Τα δύσκολα είναι… μπροστά μας;
Φυσικά, ο οικονομικός αντίκτυπος στις αεροπορικές εταιρείες ήταν τεράστιος. Σχεδόν το 40% των πτήσεων που επηρεάζονται από τις ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές απαγορεύσεις βασίζονται στις ΗΠΑ, όπως η Delta και η United Airlines, με τις οικονομικές απώλειες για φέτος να εκτιμάται ότι θα είναι πολλά δισεκατομμύρια.
Πολλές αεροπορικές εταιρίες αντιμετωπίζουν ακόμα και την απειλή πτώχευσης τους ερχόμενους μήνες, εάν συνεχίσουν αυτές οι πτωτικές τάσεις.
Για να αντισταθμίσουν αυτές τις επιπτώσεις του ντόμινο που προκλήθηκε από το ξέσπασμα, οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ ζητούν πάνω από 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε προγράμματα διάσωσης και άμεση βοήθεια από την κυβέρνηση.
Δείτε το γράφημα του World Economic Forum σχετικά με την «αφαίμαξη» που υφίστανται οι αεροπορικές εταιρίες:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.