Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Στο θεατρικό σανίδι η ζωή της Άντζελας Δημητρίου - ΒΙΝΤΕΟ

Έρχεται θεατρική παράσταση με τη ζωή της Άντζελας Δημητρίου, σύμφωνα με δηλώσεις της ίδιας της λαϊκής τραγουδίστριας.


Μιλώντας στους δημοσιογράφους, η "Λαίδη" ανέφερε ότι το θεατρικό θα ανέβει του χρόνου υπό την επιμέλεια του μουσικοσυνθέτη Γιάννη Χριστοδουλόπουλου, εμπνευσμένη από την καριέρα και τα τραγούδια της.

"Όταν μου το είπε αισθάνθηκα πολύ περίεργα... Εντάξει έχω κάνει θέατρο, αλλά αισθανόμουν ότι ο Γιάννης με έχει "διαβάσει" καλά... Ναι, θα ξεδιπλώσουμε όλη μου τη ζωή... με άξονα τα τραγούδια μου, την αλήθεια μου, την υπόστασή μου...".


Δείτε το βίντεο από το STAR:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.