Πρώτο στα social media ήταν το βράδυ της Πέμπτης το ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ και του Αλέξη Παπαχελά για όσα (δεν) έγιναν στο Μάτι.
Ωστόσο, η απήχηση αυτή δεν καταγράφηκε και στα νούμερα της τηλεθέασης, καθώς το συγκλονιστικό πραγματικά ντοκιμαντέρ συγκέντρωσε μετά βίας το 12,5% του τηλεοπτικού κοινού κατά μέσο όρο, με το καλύτερο τέταρτο να σημειώνει 14,6% και το χειρότερο 10%.
Το γεγονός αυτό θα μπορούσε, κάλλιστα, να αποδοθεί στην απογοήτευση του κοινού του ΣΚΑΪ που πλέον έχει χάσει τον ενημερωτικό του χαρακτήρα, επενδύοντας στα ριάλιτι του Ατζούν.
Για την ιστορία, το Survivor που ακολούθησε αμέσως μετά, έκανε τα διπλάσια νούμερα…
πηγή
Ωστόσο, η απήχηση αυτή δεν καταγράφηκε και στα νούμερα της τηλεθέασης, καθώς το συγκλονιστικό πραγματικά ντοκιμαντέρ συγκέντρωσε μετά βίας το 12,5% του τηλεοπτικού κοινού κατά μέσο όρο, με το καλύτερο τέταρτο να σημειώνει 14,6% και το χειρότερο 10%.
Το γεγονός αυτό θα μπορούσε, κάλλιστα, να αποδοθεί στην απογοήτευση του κοινού του ΣΚΑΪ που πλέον έχει χάσει τον ενημερωτικό του χαρακτήρα, επενδύοντας στα ριάλιτι του Ατζούν.
Για την ιστορία, το Survivor που ακολούθησε αμέσως μετά, έκανε τα διπλάσια νούμερα…
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.