Σε φρεάτια νερού έκρυβαν δεξαμενές και χημικούς διαλύτες νόθευσης καυσίμων οι επιτήδειοι του βενζινάδικου στο Μοσχάτο.
Με τηλεχειριστήριο άνοιγαν τις στρόφιγγες αντλιών για την ανάμιξη των διαλυτών με αμόλυβδη βενζίνη, πουλώντας τα ως κανονικά καύσιμα.
Έτσι, κατάφερναν, εκτός από τη νόθευση των καυσίμων, να παραπλανούν και το σύστημα εισροών-εκροών της Διεύθυνσης Ελέγχου Διακίνησης Καυσίμων, αφού δεν καταγράφονταν οι ποσότητες των νοθευμένων καυσίμων που διέθεταν στις αντλίες πώλησης.
Έφτασαν όμως πληροφορίες για τις παράνομες δραστηριότητες των ιδιοκτητών του πρατηρίου υγρών καυσίμων στη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.
Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι στο πίσω μέρος του πρατηρίου υπάρχουν κρυφές δεξαμενές που περιέχουν χημικούς διαλύτες, τους οποίους αναμειγνύουν με αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων και μετά τα πωλούν ως κανονικά καύσιμα.
Οι ίδιοι «πληροφοριοδότες» ανέφεραν ότι οι ιδιοκτήτες για να αποφεύγουν τον έλεγχο από κρατικές υπηρεσίες είχαν κατασκευάσει ένα ειδικό σύστημα με τηλεχειριστήριο, με το οποίο παρέμβαιναν στις αντλίες και αυτές αντλούσαν από τις δεξαμενές με κανονικά καύσιμα και όχι από αυτές με τα νοθευμένα.
Φρεάτια-κρυφές «δεξαμενές»
Στις 4 Οκτωβρίου, οι αστυνομικοί πήγαν στο πρατήριο του Μοσχάτου, ιδιοκτησία ενός 47χρονου Έλληνα. Μετά τις σχετικές έρευνες, εντόπισαν στον πίσω προαύλιο χώρο και κάτω από φρεάτια τέσσερις υπόγειες σιδερένιες σωλήνες.
Κατά την αποσφράγισή τους οι δύο από τις τέσσερις σωλήνες υπερχείλιζαν με άγνωστο υγρό. Πάνω σε πάγκο εργασίας στο εσωτερικό της επιχείρησης, όπου βρισκόταν ο ηλεκτρονικός υπολογιστής στον οποίο απεικονίζεται το σύστημα εισροών και εκροών του πρατηρίου βρέθηκε ένα ειδικό τηλεχειριστήριο... γκαραζόπορτας!
Πατώντας τα κουμπιά, απενεργοποιούσε-ενεργοποιούσε την αντλία με τις δύο... μάνικες 7 και 8, από τις οποίες παραδιδόταν αμόλυβδη 95 οκτωνίων και ήταν συνδεδεμένη με την δεξαμενή 6 του πρατηρίου.
Οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Ελέγχου Διακίνησης Καυσίμων παίρνοντας δείγματα από τις αντλίες του βενζινάδικου και την επίμαχη δεξαμενή 6, διαπίστωσαν ότι περιείχε καύσιμα μη κανονικά με αριθμό οκτανίων λιγότερα του νομίμου και ήταν συνδεδεμένη με την αντλία που είχε τα ακροσωλήνια 7 και 8.
Το τηλεχειριστήριο του... γκαράζ διέκοπτε και επανέφερε την λειτουργία της αντλίας με τα ακροσωλήνια 7 και 8, από τα οποία ήταν αμόλυβη 95 οκτανίων που αποθηκεύονταν στην δεξαμενή 6. Επίσης, πάγωνε και ξεπάγωνε την ανάγνωση της ηλεκτρονικής βέργας της ίδιας δεξαμενής, όπου φαινόταν η ποσότητα του καυσίμου.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.