Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Πως Μπορούμε Να Κάνουμε Ένα Site Φιλικό Προς Το Google

Για να κάνουμε ένα Site φιλικό προς το Google, θα πρέπει να ξέρουμε καταρχάς τι θέλει και τι δεν θέλει η Google. 


Το δεύτερο μάλιστα, το τι δεν θέλει, έχει αρχίσει να αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία... Είναι γεγονός πως αυτές τις μέρες όσοι ασχολούνται με την προώθηση SEO στο Google μιλούν για το πόσο πιο αυστηρή έχει γίνει η Google και πόσο πιο δύσκολο είναι ένα Site να πάει στην πρώτη σελίδα και να παραμείνει εκεί…



Και έχουν δίκιο! Μπορεί το Google να είναι Βασιλιάς των Μηχανών Αναζήτησης με πάνω από 90% μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα, αλλά οι απανωτές αλλαγές του αλγορίθμου της Google (με ονομασίες Panda, Penguin, Hummingbird) και τα χιλιάδες Google Penalties σε ιδιοκτήτες Websites έχουν κάνει πολλούς να παραμιλούν.

Ξέρετε ποιο είναι το ζήτημα; Η Google θα συνεχίσει να γίνεται όλο και πιο έξυπνη και αυστηρή, και θα συνεχίσει να τιμωρεί όλες τις παλιές τακτικές SEO και τα πρόχειρα Sites με τεχνικά προβλήματα.

Είναι λοιπόν ακόμα πιο σημαντικό τώρα το να λύνεται το πρόβλημα έγκαιρα και στη ρίζα του. Μέσα από την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει κάνοντας SEO επί χρόνια σε πάνω 160 Πελάτες, έχουμε ανακαλύψει τα 48 πιο σημαντικά στοιχεία που παίζουν ρόλο στο SEO. Αναπτύξαμε με αυτόν τον τρόπο μια καινοτόμα μεθοδολογία ποιοτικού ελέγχου στα 48 κρίσιμα στοιχεία που παίζουν το σημαντικότερο ρόλο στο SEO.

Η μεθοδολογία αυτή ονομάζεται "GIM SEO AUDIT".

Στο σημείο αυτό μπορεί ίσως να σκεφθείτε πως στο παρελθόν είχατε χρησιμοποιήσει αυτοματοποιημένα εργαλεία αξιολόγησης φιλικότητας προς το Google, αλλά σίγουρα διαπιστώσατε πόσο επιφανειακή και άχρηστη είναι η πληροφόρηση που δίνουν. Ίσως έχετε δει εταιρίες που υπόσχονται δωρεάν μελέτες SEO και στη συνέχεια έχετε διαπιστώσει την προχειρότητα της μελέτης και πως το μόνο τους κίνητρο είναι να σας πείσουν να αγοράστε Full υπηρεσίες Marketing.

Το SEO Audit της GIM Greek Internet Marketing, δεν έχει σχέση με ότι γνωρίζατε, γιατί γίνεται από Έμπειρους Ειδικούς στο Google SEO και μάλιστα Manually.

Δεν χρειάζεται να είστε εσείς ο Guru στο Google SEO…

Οι ειδικοί της GIM αξιοποιώντας την in-house μεθοδολογία μας ελέγχουν διεξοδικά το Site σας manually, σε καθένα από τα 48 στοιχεία, και μέσα από αυτό τον ποιοτικό έλεγχο είναι σε θέση να απαντήσουν στα ερωτήματα:

Είναι το site σας φιλικό προς το Google?
Ακολουθεί τα Ποιοτικά Guidelines της Google κατά γράμμα?
Υπάρχουν σοβαρά τεχνικά προβλήματα που το εμποδίζουν από το να ανέβει και να παραμείνει στην πρώτη σελίδα του Google?
Πόσο ευάλωτο είναι στις μηνιαίες αλλαγές αλγορίθμου της Gooogle?
Μήπως έχει τιμωρηθεί λόγω Penalty ή Negative SEO από ανταγωνιστές (ανήθικες ενέργειες) και Hackers?
Υπάρχουν μη ποιοτικά Links προς το Site σας που ενδέχεται να βλάπτουν τις κατατάξεις του?
Για παράδειγμα μετά από ένα τέτοιο έλεγχο διαπιστώσαμε πως το site ενός Πελάτη, είχε ένα σοβαρό τεχνικό σφάλμα που ονομάζεται "Soft-404 Errors". Αφού εντοπίσαμε το πρόβλημα και δώσαμε σαφείς οδηγίες για το πως να το λύσει η επισκεψιμότητα του επανήλθε στα προηγούμενα επίπεδα.

Και δεν είναι το μόνο περιστατικό... Έχουμε διεξάγει 10αδες SEO Audits και έχουμε βοηθήσει πολλούς ιδιοκτήτες Websites να αποκτήσουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή να αντιμετωπίσουν ένα Google Penalty.

Προσοχή το γεγονός ότι επιλέξαμε τυχαία μία από τις εταιρείες που κάνουν προώθηση ιστοσελίδων δεν σημαίνει ότι προωθούμε εμείς την συγκεκριμένη εταιρεία οι συμβουλές σαφέστατα είναι σωστές όμως η επιλογή στον Καταναλωτή είναι δική του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.