Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

O Τζορτζ Κλούνεϊ έδωσε από 1 εκατομμύριο δολάρια σε 14 φίλους του



Ο καλύτερος φίλος του George Clooney και σύζυγος της Cindy Crawford, Rande Gerber, αποκάλυψε πως το 2013, ο George όχι μόνο πλήρωσε τους φόρους 14 φίλων του για τη συγκεκριμένη χρονιά, αλλά τους έδωσε και από 1 εκατομμύριο δολάρια στον καθένα. Ναι, 1 ολόκληρο εκατομμύριο.

Ο Gerber είπε: "Είναι κάποιοι άντρες φίλοι που τους αποκαλούμε 'Τα Αγόρια'. Ο George κάλεσε εμένα και 'Τα Αγόρια' και είπε, 'Σημειώστε τις 27 Σεπτεμβρίου 2013 στα ημερολόγιά σας. Θα έρθουν όλοι στο σπίτι μου για φαγητό."

Όταν κατέφθασαν οι καλεσμένοι του George, βρήκαν μάυρες βαλίτσες στις θέσεις τους ο καθένας και ο ηθοποιός τότε τους είπε: "Ακούστε, θέλω να ξέρετε πόσα πολλά σημαίνετε για 'μένα. Ήρθα στο L.A., κοιμόμουν στους καναπέδες σας. Είμαι τόσο τυχερός που έχω εσάς στη ζωή μου και δεν θα μπορούσα να είμαι εδώ που είμαι αν δεν υπήρχατε εσείς. Οπότε, ήταν πολύ σημαντικό για 'μένα, όσο είμαστε ακόμα εδώ όλοι μαζί, να σας ανταμείψω. Θέλω όλοι να ανοίξετε τις βαλίτσες σας."


Μέσα στη κάθε βαλίτσα υπήρχε 1 εκατομμύριο σε χαρτονομίσματα των 20 δολαρίων. Όπως δήλωσε ο Gerber, "Ο κάθε ένας μας -14 συνολικά- πήρε 1 εκατομμύριο δολάρια. Ο κάθε ένας. Ήμασταν σοκαρισμένοι. Και εκείνος λέει, 'Ξέρω πως όλοι έχουμε περάσει δύσκολα, μερικοί ακόμα περνάτε. Δε χρειάζεται να ανησυχείτε για τα παιδιά σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το σχολείο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το πώς θα πληρώσετε το δάνειό σας."

"Ένας δούλευε σε ένα μπαρ στο αεροδρόμιο του Τέξας, προπαθώντας να υποστηρίξει την οικογένειά του," συμπλήρωσε ο Gerber. "Πήγαινε στη δουλειά με το ποδήλατο κάθε μέρα. Θέλω να πω, είναι άτομα που βοήθησαν τον George και εκείνος τους αντάμειψε. Και μετά o George είπε, 'Και όχι μόνο αυτό, αλλά έχω πληρώσει τους φόρους όλων σας οπότε αυτό το 1 εκατομμύριο είναι δικό σας."

Και ακόμα κι όταν ο Rande, που είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας, είπε στον Clooney πως δεν μπορούσε να δεχτεί τη γενναιωδορία, ο ηθοποιός του απάντησε: "Θα κάνω απλά μία ανακοίνωση. Αν δεν πάρει ο Rande το 1 εκ. δεν θα το πάρει κανένας." (Ο Rande αργότερα έκανε τα χρήματα δωρεά σε φιλανθρωπικό οργανισμό).

Ένα χρόνο αργότερα, ο Clooney παντρεύτηκε την Amal. Αυτό θα πει καλό κάρμα.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.