Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Ο Ντάνος στο θηλυκό του ονομάζεται Κατερίνα Δαλάκα και πάει στο survivor 2018

Κατερίνα Δαλάκα αθλήτρια... παντός καιρού
Πρόβλεψη του 07 αυτή θα είναι η νικήτρια του φετινού survivor 2018
Την βροχή δεν την φοβόταν εξ αρχής. Προφανώς γιατί σε όσες κούρσες έκανε στη διάρκεια της σεζόν δεν βρήκε καλές καιρικές συνθήκες.




Το άγχος της Κατερίνας Δαλάκα ήταν ο αέρας, που έπιασε λίγο πριν την εκκίνηση της πρώτης κούρσας των χαμηλών εμποδίων στα Τρίκαλα. Τελικά τα πράγματα πήγαν όπως θα ήθελε, ακόμη κι αν χρειάστηκε να τρέξει 400 μ. με εμπόδια με την βροχή να της χτυπάει το πρόσωπο.

Η 22χρονη ήταν η μεγάλη νικήτρια της κούρσας των χαμηλών εμποδίων με 59.39, εμφάνιση που της εξασφάλισε τη συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ομάδων και άφησε υποσχέσεις για το μέλλον. «Ήταν μια κούρσα χωρίς λάθη, η βροχή δεν με ενόχλησε γιατί φέτος όλοι μου οι αγώνες ήταν με κακό καιρό», είπε στο site της ομοσπονδίας, η αθλήτρια από την Κατερίνη, που έχει ως στόχο να κυνηγήσει ακόμη καλύτερες επιδόσεις. «Θα μπορούσα να είχα κάνει μια επίδοση κάτω από τα 59.00, αν είχα μεγαλύτερο συναγωνισμό.



Από το 5ο εμπόδιο κι έπειτα στην ουσία έτρεχα μόνη μου. Επόμενος στόχος να κυνηγήσω μια επίδοση κάτω από το 58.80, ενώ στην άκρη του μυαλού μου είναι ακόμη και το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Ζυρίχης, το οποίο είναι 57.90», είπε.

Η αθλήτρια του Πλούταρχου Σαρασλανίδη ξεκίνησε τη σεζόν με κούρσες στα 400 μ., εξαιτίας ενός τραυματισμού που δεν της επέτρεψε να μπει νωρίτερα στα εμπόδια. «Νομίζω πως υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης και σε ότι έχει να κάνει με την ταχύτητα μου, όσο και με την τεχνική μου. Αυτό μου επιτρέπει να ελπίζω σε πολύ καλύτερες επιδόσεις. Με τον προπονητή μου δουλεύουμε πολύ καλά και θεωρώ πως στο Ταλίν θα είμαι σε θέση να κυνηγήσω ένα νέο ρεκόρ». 


  Όσο για το αν την αγχώνει το γεγονός ότι πέφτει κατευθείαν στα βαθιά με τη συμμετοχή της στους αγώνες του Ταλίν… «Όχι, αντίθετα θα έχω την ευκαιρία για μια δυνατή κούρσα», είπε η αθλήτρια, που για το μόνο που δεν θα έχει άγχος είναι η...συγκάτοικος της στο δωμάτιο, αφού στο Ταλίν θα είναι και η Ελισάβετ Πεσιρίδου με την οποία ακολουθούν παράλληλη πορεία από την εποχή που έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον Αρχέλαο Κατερίνης.

www.segas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.