Με μοναδική προσφορά αυτή της ιταλικής Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αντιθέτως, για την ΕΕΣΣΤΥ (εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού) δεν κατατέθηκε προσφορά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ και η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινήθηκε στη λογική της μοναδικής προσφοράς καθώς, τελικά, οι δύο άλλοι διεκδικητές, οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι Rossiyskie Zheleznye Dorogi και η ΓΕΚ Τέρνα, δεν κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές.
Αντιστοίχως, δεν υπήρξε τελικά μνηστήρας για την ΕΕΣΣΤΥ παρά το αρχικό ενδιαφέρον από τη γαλλική Alstom σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου, τη Siemens και τους ρωσικούς σιδηροδρόμους σε κοινοπραξία με την ΓΕΚ-Τέρνα.
Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει ανακοινώσει επισήμως το ποσόν που ελπίζει να αντλήσει από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO. Πηγές κοντά στη διαδικασία το έχουν υπολογίσει κοντά στα 50 εκατ. ευρώ, με ανεξάρτητους εκτιμητές πάντως να το περιορίζουν, και για τις δύο εταιρείες, στα 35 εκατομμύρια.
Να σημειωθεί πως η ιδιωτικοποίηση αυτή δεν αποτελεί μόνον μνημονιακή υποχρέωση αλλά και μέρος της προ ετών συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την τακτοποίηση του ζητήματος των κρατικών επιδοτήσεων στην ελληνική σιδηροδρομική βιομηχανία. Ενδεχόμενη αδυναμία εξεύρεσης επενδυτή θα καταστήσει απαιτητές επιδοτήσεις ύψους 700 εκατομμυρίων, που η Κομισιόν έκρινε ως παράνομες, και θα οδηγήσει σε αυτόματο λουκέτο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ και η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινήθηκε στη λογική της μοναδικής προσφοράς καθώς, τελικά, οι δύο άλλοι διεκδικητές, οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι Rossiyskie Zheleznye Dorogi και η ΓΕΚ Τέρνα, δεν κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές.
Αντιστοίχως, δεν υπήρξε τελικά μνηστήρας για την ΕΕΣΣΤΥ παρά το αρχικό ενδιαφέρον από τη γαλλική Alstom σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου, τη Siemens και τους ρωσικούς σιδηροδρόμους σε κοινοπραξία με την ΓΕΚ-Τέρνα.
Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει ανακοινώσει επισήμως το ποσόν που ελπίζει να αντλήσει από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO. Πηγές κοντά στη διαδικασία το έχουν υπολογίσει κοντά στα 50 εκατ. ευρώ, με ανεξάρτητους εκτιμητές πάντως να το περιορίζουν, και για τις δύο εταιρείες, στα 35 εκατομμύρια.
Να σημειωθεί πως η ιδιωτικοποίηση αυτή δεν αποτελεί μόνον μνημονιακή υποχρέωση αλλά και μέρος της προ ετών συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την τακτοποίηση του ζητήματος των κρατικών επιδοτήσεων στην ελληνική σιδηροδρομική βιομηχανία. Ενδεχόμενη αδυναμία εξεύρεσης επενδυτή θα καταστήσει απαιτητές επιδοτήσεις ύψους 700 εκατομμυρίων, που η Κομισιόν έκρινε ως παράνομες, και θα οδηγήσει σε αυτόματο λουκέτο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.