Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Τι έγραψε στο facebook ο γαμπρός για τον ξυλοδαρμό του κουμπάρου από τον ιερέα

Η Εκκλησία στηρίζει τον ιερέα
Με την λήψη καταθέσεων από το οικογενειακό περιβάλλον του γαμπρού συνεχίζεται και σήμερα στην αστυνομική διεύθυνση Πάφου 
η υπόθεση του επεισοδίου που σημειώθηκε με τον ιερέα και τον αδερφό του γαμπρού στο πλαίσιο γαμήλιας τελετής το απόγευμα του Σαββάτου στο εκκλησάκι του Σταυρού Μίνθης στην Τσάδα.

Η Αστυνομία λαμβάνει καταθέσεις στο παρόν στάδιο από την πλευρά των παραπονούμενων, προκειμένου να διαμορφωθεί η εικόνα και ακολούθως θα κληθεί να καταθέσει και ο ιερέας.

Σύμφωνα με κυπριακά site ο γαμπρός έβγαλε σε... δημοπρασία μέσω facebook το βίντεο με τον ξυλοδαρμό του νεαρού από τον ιερέα...

Εκμεταλλευόμενος τις διαστάσεις και τη ζήτηση που έχει το βίντεο ντοκουμέντο ο γαμπρός είπε να επιχειρήσει να τα οικονομήσει και ως εκ τούτου έβγαλε το βίντεο σε δημοπρασία.

Πάντως σε επικοινωνία του ΡΕΠΟΡΤΕΡ online με τον ίδιο μας επισήμανε ότι έγινε για «πλάκα» και ότι ο μόνος προορισμός του βίντεο είναι η αστυνομία για τα περαιτέρω.



Ο πατέρας του γαμπρού δημοτικός σύμβουλος του ΔΗΣΥ στο Δήμο Πάφου Γιώργος Σοφοκλέους ανέφερε στο ΚΥΠΕ πως η Εκκλησία στηρίζει τον ιερέα με το δικαιολογητικό ότι είχε κάνει συστάσεις πριν την έναρξη του μυστηρίου για την αποφυγή των εθίμων στους παρευρισκόμενους, όπως στην προκειμένη περίπτωση τοχτύπημα στη ράχητης πλάτης του γαμπρού.

Ο πατέρας του γαμπρού ανέφερε πως θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός του χριστιανισμού με τον κλήρο και πως αυτό που θα πρέπει να εξεταστεί είναι η βιαιότητα που ασκήθηκε από έναν ιερέα σε βάρος ενός 22χρονου νεαρού .

Ο κ. Σοφοκλέους ανέφερε πως ο υιός του ηλικίας 22 ετών και αδερφός του γαμπρού μετέβη χθες στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του ΓΝ Πάφου και αφού έτυχε των πρώτων Βοηθειών έφυγε.

Όσο για το μυστήριο είπε πως μετά από ενημέρωση που έτυχε από την Ιερά Μητρόπολη Πάφου αυτό ολοκληρώθηκε και σήμερα εκπρόσωπος της εκκλησίας μετέβη στην οικογένεια του γαμπρού για να τους παραδώσει το πιστοποιητικό γάμου.

Σημειώνεται ότι ο νεαρός ιερέας χειροτονήθηκε πριν 4 περίπου χρόνια στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα Γεροσκήπου και σήμερα λειτουργεί ως δεύτερος ιερέας στην εκκλησία.

O Μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος εξέφρασε από την πλευρά του εμπιστοσύνη στον ιερέα που κατηγορείται ότι επιτέθηκε και χτύπησε τον αδερφό του γαμπρού κατά την διάρκεια γάμου το Σάββατο στην εκκλησία του Σταυρού της Μίνθης στην Τσάδα.

Ο Πάφου Γεώργιος εξέφρασε με δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ την στήριξη του στον ιερέα αναφέροντας πως είναι ένας από τους καλύτερους ιερωμένους της Μητροπολιτικής Περιφέρειας Πάφου, είναι σοβαρός .

Ο Μητροπολίτης Πάφου ανέφερε πως ο ίδιος έχει δώσει οδηγίες στους ιερείς να διακόπτουν τα μυστήρια αν διαπιστώνουν ότι δεν επιδεικνύεται ο ανάλογος σεβασμός. Στην προκειμένη περίπτωση συνέχισε, αυτό το έθιμο να χτυπούν την πλάτη του γαμπρού είναι ξένο προς τις θρησκευτικές παραδόσεις του Χριστιανισμού και καθιερώθηκε την εποχή της Τουρκοκρατίας.

Ο Μητροπολίτης Πάφου που βρίσκεται στην Κρήτη για την προετοιμασία της Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας δήλωσε πως δεν συνομίλησε ακόμη με τον ιερέα που φέρεται να ενεπλάκη στο επεισόδιο όμως ανέφερε οι καταγγελίες θα διερευνηθούν. Αρμόδια κατέληξε είναι η Μητρόπολη Πάφου και κανένας άλλος.

Το... ιστορικό του επεισοδίου Σημειώνεται πως η απαρχή του επεισοδίου αποτέλεσε το έθιμο να χτυπούν στην πλάτη το γαμπρό την ώρα του Ησαΐα χόρευε και κατά το οποίο ο ιερέας φέρεται να κτύπησε και να τραυμάτισε τον αδελφό του γαμπρού. Σύμφωνα με τον πατέρα του γαμπρού, ο ιερέας φέρεται να αντέδρασε έντονα και να έκανε παρατήρηση όταν δύο φιλικά πρόσωπα χτύπησαν στην πλάτη το γαμπρό, κατά το έθιμο, όταν ψαλλόταν το Ησαΐα Χόρευε. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του κ. Σοφοκλέους, όταν ο μικρότερος γιος του, ηλικίας 22 ετών χτύπησε τον αδερφό του και γαμπρό στην πλάτη η αντίδραση του ιερέα ήταν έντονη. Ο κ. Σοφοκλέους φέρει τον ιερέα να πέταξε το ευαγγέλιο και στη συνέχεια να γρονθοκόπησε το νεαρό, αφού τον έσπρωξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.