Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Ο γάμος σας διαλύεται; Οδηγός συμπεριφοράς για να τον σώσετε

Η ζωή στον γάμο και την οικογένεια είναι ένα πολύ δύσκολο έργο για το ζευγάρι.Βρετανός άντρας δίνει τα χαρακτηριστικά που οδηγούν στη βελτίωση της σχέσης

Η ζωή στον γάμο και την οικογένεια είναι ένα πολύ δύσκολο έργο για το ζευγάρι.Βρετανός άντρας δίνει τα χαρακτηριστικά που οδηγούν στη βελτίωση της σχέσης, μέσα από την προσωπική του εμπειρία.
Η επιστολή προς τον σύζυγο

Ο Χάρι Μπένσον, συνειδητοποίησε ότι η σύζυγός του ήταν δυσαρεστημένη από τη σχέση τους και του ζήτησε να σταματήσει να είναι «κρύος» και απόμακρος με μία επιστολή- τελεσίγραφο που του παρέδως ένα βράδυ.

Η 51χρονη σύζυγος του Κέιτ, άφησε ένα σημείωμα εξηγώντας ότι πιθανόν σε ένα χρόνο να αναγκαστούν να διαλύσουν τον γάμο τους. Ο 55χρονος Χάρι χαρακτηριζόταν στο τελεσίγραφο ως « ψυχωτικός» για την έλλειψη αισθήματος για την Kέιτ.

Ο Χάρι και η Κέιτ από το Σόμερσετ, λένε τώρα ότι ο γάμος τους είναι σήμερα αγνώριστος μετά το τελεσίγραφο...

Ο Χάρι περιγράφει τι έζησε

«Με το τελεσίγραφο ένιωσα πανικό και πήρα μια ιδέα για το τι είχε πάει στραβά στον γάμο μας. Δεν ήταν ο φόβος της απώλειας της Κέιτ που με έκανε να θέλω απεγνωσμένα να διατηρήσω το γάμο μου. Θα έχανα και τα παιδιά μου που λατρεύω και την άνετη ζωή που είχα χτίσει για την οικογένεια. Προτεραιότητά μου δεν ήταν Κέιτ. Ήμουν εγώ.

Τελικά σήμερα έχουμε μια υπέροχη και ευτυχισμένη σχέση γάμου - γιορτάζουμε την 30η επέτειο το επόμενο καλοκαίρι - και αυτό είναι η απόδειξη ότι έκανα ριζική αλλαγή.
Στατιστικά στοιχεία για τους γάμους

Για πρώτη φορά άρχισα να αγαπάω τη σύζυγό μου.

Η μεταστροφή στο γάμο μας, που προέκυψε τον περασμένο μήνα,απηχεί μια εθνική τάση. Νέα έρευνα που εγώ ο ίδιος διεξήγαγα - ως διευθυντής ερευνών στο Εθνκό ΄Ιδρυμα Γάμων - καταγράφει μια απότομη πτώση στον αριθμό γυναικών που ζητούν διαζύγια: μόλις 4,2 τοις εκατό θέλουν να τερματίσουν τον γάμο τους στα δύσκολα πρώτα πέντε χρόνια. Είναι το χαμηλότερο επίπεδο από το 1973, και σχεδόν το ήμισυ του 7,9 τοις εκατό που καταγράφηκε το 1986, το έτος αιχμής για την διάλυση γάμων.


Με ενθαρρύνουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία. Και υπάρχει ένας επιτακτικός λόγος για τον οποίο όλο και λιγότερες γυναίκες σήμερα αναζητούν διαζύγια. Οι άνδρες έχουν αρχίσει να δείιχνουν συναισθηματική ωριμότητα.


Αυτό που δεν είχα καταλάβει - όσο ηλίθιο κι αν ακούγεται - είναι ότι μπορείτε να επιτύχετε αγάπη μόνο μέσα από πραγματική συναισθηματική οικειότητα. Λανθασμένα θεωρούσα ότι με το να είμαι «κρύος» συναισθηματικά αποδείκνυα τον αντρισμό μου.

Σήμερα, μετά από σχεδόν 30 χρόνια μαζί, ο γάμος μας είναι αγνώριστος Είμαστε στην Αγγλία και ζούμε στο Σόμερσετ σε μια μικρή γεωργική εκμετάλλευση.

Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα περισσότερα ζευγάρια ζουν τα πρώτα πέντε χρόνια ταραγμένα


Οι άνδρες, όπως φαίνεται, δεν συμπεριφέρονται τόσο άσχημα όσο στο παρελθόν. Και είμαι η απόδειξη ότι και η πιο αδιάλλακτη συμπεριφορά στον άντρα μπορεί να αλλάξει. Έχω την αγαπημένη μου Κέιτ και την ευχαριστώ για την αλλαγή μου. Η επιστολή της μου απέδειξε πόσο ήθελε να μείνω κοντά της και τα καταφέραμε».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.