Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Η αποκάλυψη του Μπεγνή για την σεξουαλική του ζωή

Ο Μέμος Μπεγνής είναι ένας ηθοποιός ο οποίος θέλει να απασχολεί τα Μέσα μόνο με τη δουλειά του και όχι με την προσωπική του ζωή. 
Αυτή τη φορά όμως έλυσε τη σιωπή του αναλύοντας άγνωστες πτυχές της σεξουαλικής του ζωής και σοκάρει…
Τι αναφέρει όμως ο Μέμος Μπεγνής σε συνέντευξή του στη Ναταλία Γερμανου

«Δεν είμαι φαν του σεξ. Δεν είμαι ανέραστος, αλλά δε νομίζω ότι το σεξ είναι πια τόσο συγκλονιστικό και τόσο τρομερό. Το έχουμε κάνει λες κι είναι δεν ξέρω κι εγώ τι. Το έχουμε μυθοποιήσει τρομερά, ενώ είναι κάτι, μια ανάγκη όπως όλες οι άλλες οι φυσικές ανάγκες που έχει ο άνθρωπος και είναι όμορφο πράγμα. Το να το υπερεκτιμάμε ή να το λέμε συνέχεια και να νομίζουμε ότι είναι κάτι συγκλονιστικό νομίζω είναι περιττό. Δεν είμαι sexmaniac με αυτή την έννοια».

Όσο για το γάμο…

«Καθόλου. Δεν είμαι καθόλου φαν της οικογένειας. Δεν μου αρέσει καθόλου το μοτίβο οικογένεια, δεν μου αρέσει καθόλου το παιδί ως απόκτημα γιατί δεν μπορώ τη δέσμευση. 

Δεν μου αρέσει να είμαι με έναν άνθρωπο για πάντα. Μπορεί να βαρεθώ μετά από πέντε χρόνια, τι θα έχω κι ένα παιδί; Αν έκανα κάτι, θα το έκανα τελείως για τα χαρτιά, τελείως για νομικούς λόγους. 

Αν έκανα ένα παιδί που δεν πρόκειται, αλλά αν έκανα για να το αναγνωρίσει η πολιτεία και το κράτος ίσως να έκανα έναν πολιτικό γάμο, αλλά μπορεί και με email. Δεν είμαι φαν καθόλου της οικογένειας. 

Δε θεωρώ το θεσμό οικογένεια κάτι που μου ταιριάζει εμένα. Εγώ είμαι γενικά της ελεύθερης σχέσης αν και η ιστορία μου δείχνει έναν άνθρωπο που κάνει σχέσεις συνέχεια και μακροχρόνιες μπορώ να πω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.