Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Ντονέτσκ: Νεκρός ο Έλληνας από την Καλλιθέα που πολεμούσε με τους Ρώσους (φωτο)



Νεκρός έπεσε σε μάχη με τις δυνάμεις του Κιέβου ο 49χρονος Έλληνας, Αθανάσιος Κοσσέ που πολεμούσε στο πλευρό των Ρώσων αυτονομιστών στο αεροδρόμιο του Ντονέτσκ στην ανατολική Ουκρανία.

«Με λένε Θανάση, οι φίλοι με φωνάζουν Φάνια, κατάγομαι από την Κριμαία, είμαι Ρωμιός της Αζοφικής και γεννήθηκα στο Ραζντόλνιε, έξω από το Ντονιέτσκ. Έζησα είκοσι χρόνια στην Ελλάδα κι άφησα πίσω μου τη γυναίκα μου την Ελένη, το γιο μου τον Πέτρο και την κόρη μου την Αφροδίτη. Είμαι 49 ετών, ορίστε η ταυτότητά μου. Δεν πρόκειται να γυρίσω στην Ελλάδα μέχρι να νικήσουμε. Σας περιμένω όλους εδώ για να γιορτάσουμε τη νίκη. Οι δικοί μου διαμαρτυρήθηκαν, γκρίνιαξαν, αλλά ήξεραν ότι δεν μπορώ να αλλάξω την απόφασή μου» είχε δηλώσει στον Θανάση Αυγερινό και το Newsbomb τον Ιούλιο.

Ο Θανάσης Κοσσές είχε πάει για να βοηθήσει την μητέρα του που είχε βρεθεί στην εμπόλεμη ζώνη και αποφάσισε να μείνει και να πολεμήσει στο πλευρό των Ρώσων.

Ζούσε στην Καλλιθέα και ήταν φωτορεπόρτερ.
Το Tribune είχε αναδημοσιεύσει στις 22 Αυγούστου συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο Θανάσης, μέσω Skype, εδώ: ΒΙΝΤΕΟ: Έλληνες στην Ουκρανία πήραν τα όπλα και πολεμάνε μαζί με τους Ρώσους

Η τελευταία ανάρτησή του στο facebook ήταν η σημαία της «Νέας Ρωσίας» όπως αποκαλούν οι Ρώσοι την επαρχία Ντονέτσκ.


tribune.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.