Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

«Είμαι η Τσαπανίδου των φτωχών», λέει γνωστή παρουσιάστρια



Tι είπε στο Happy Day
Η Ντέσσυ Κουβελογιάννη λέει πως ήταν πατσαβούρα
Συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» παραχώρησε η Ντέσσυ Κουβελογιάννη που στο παρελθόν είχε παρουσιάσει μεσημεριανές εκπομπές. 

Η παρουσιάστρια μίλησε στην πρωινή εκπομπή του Alpha και άφησε άφωνο το τηλεοπτικό κοινό με τις δηλώσεις της.

Η Ντέσσυ Κουβελογιάννη, που παρουσιάζει καθημερινή εκπομπή αυτή τη σεζόν, είπε: «Έχω πρωινή εκπομπή, 11 με 1, και είμαι η Τσαπανίδου των φτωχών και προσπαθώ να κάνω ότι κάνει και αυτή στο star αλλά όχι και με τόσο επιτυχία».

Ακόμη τόνισε: «Ήμουν πατσαβούρα από πριν αλλά τώρα έχω παραγίνει, δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτε».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.