Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

«Ούτε ήρωα αναζητώ ούτε πρίγκιπα!»


Η Δούκισσα Νομικού μιλά για τον έρωτα, τους πρίγκιπες, τον ρομαντισμό και τα παραμύθια.

Είσαι κορίτσι των παραμυθιών; Νιώθεις πριγκίπισσα ή μήπως είσαι πιο ρεαλιστικό πλάσμα;
Στις μέρες μας, περιέργως, ο ρομαντισμός θεωρείται αδυναμία. Μα αν δεν βάλουμε λίγη μαγεία στη ζωή μας πώς θα χαμογελάμε; Στο παραμύθι που λέγεται τηλεόραση, σέβονται τον «κακό λύκο» –γιατί ενδεχομένως τον φοβούνται. Λυπάμαι, αλλά δεν θα γίνω ποτέ κακός λύκος. Μπορεί να επιβιώνουν οι σκληροί, όμως κοιμούνται ήσυχα το βράδυ οι ρομαντικοί.

Μήπως αναζητάς και τον πρίγκιπα πάνω στο άσπρο άλογο; Πολλά κορίτσια στην ηλικία σου ακούμε να λένε ότι αναζητούν τον πρίγκιπά τους.
Εντάξει, μην το παρακάνουμε με τα παραμύθια! Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες, όπως λέει και ένα αγαπημένο μου τραγούδι! Δεν αναζητώ ούτε πρίγκιπα ούτε ήρωα. Μάλιστα, διάβασα πρόσφατα κάτι ωραίο: «Δεν ψάχνω να βρω κανέναν ήρωα γι' αυτό και έγινα ο ήρωας του εαυτού μου».

Ο έρωτας είναι για σένα...
Μαγεία...

Του παραδίνεσαι άνευ όρων όταν...
Καταφέρει να μαγέψει την ψυχή και το μυαλό μου.

Η πιο αστεία προσέγγιση που έχεις δεχτεί από το άλλο φύλο ποια ήταν;
Στο αυτοκίνητο, όταν ένας οδηγός μού έκανε καντάδα καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής! Είχε και κίνηση, οπότε καταλαβαίνεις! Μου τραγουδούσε μια ώρα (γέλια)!

Τον τελευταίο έναν χρόνο είσαι μόνη. Ολο αυτό το διάστημα ένιωσες πάνω απ' όλα ελεύθερη;
Ενιωσα πάνω απ' όλα δημιουργική. Αφοσιώθηκα στη δουλειά μου, στο «Dancing» και το «ΟΛΑ», έκανα δύο ταινίες, θέατρο. Δούλευα ασταμάτητα, όμως δεν ένιωθα πως μου έλειπε κάτι. Απεναντίας, ένιωθα πιο γεμάτη από ποτέ.

Διάβασα σε μια συνέντευξή σου ότι έχεις δηλώσει «σχεσάκιας». Να υποθέσω πως για σένα είναι δύσκολη η υπόθεση της μοναξιάς;
Καθόλου. Η επιλογή να μείνω μόνη μου ήταν απόλυτα συνειδητή.

Πλέον νιώθεις έτοιμη να ερωτευθείς ξανά;
Εάν ο έρωτας που θα έρθει είναι αληθινός, είναι ευπρόσδεκτος.

Ή, μάλλον, μήπως είσαι ήδη και πάλι ερωτευμένη;
Εάν απαντήσω πως είμαι ερωτευμένη με τη δουλειά μου, πόσο προβλέψιμη θα με χαρακτήριζες; (γέλια)

Σε προσεγγίζουν εύκολα οι γύρω σου; Επιχειρούν να σε γνωρίσουν, να σε κάνουν φίλη, να σε φλερτάρουν ή όλο αυτό που σε ακολουθεί τους κρατά μακριά;
Πάντα ο κόσμος ήταν και χαίρομαι που εξακολουθεί να είναι φιλικός μαζί μου. Μάλιστα, από το «Dancing» και μετά με πλησιάζουν ακόμη περισσότερο και νιώθω ευγνώμων γι' αυτό.

Πιο εύκολα σε πλησιάζουν οι άνδρες ή οι γυναίκες;
Οι γυναίκες!

Εχεις καλύτερες σχέσεις με το ανδρικό ή με το γυναικείο φύλο; Ποιοι σε καταλαβαίνουν καλύτερα;
Καλύτερα με καταλαβαίνει μόνο η μαμά μου! Εχω καλές σχέσεις και με τους άνδρες και με τις γυναίκες. Βέβαια, οι καλύτερές μου φίλες είναι γυναίκες.

Υπάρχουν στιγμές που εύχεσαι να μπορούσες να περάσεις απαρατήρητη ανάμεσα στο κόσμο;
Η αγάπη του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια με κάνει ευτυχισμένη. Θα ήμουν αχάριστη εάν σου απαντούσα καταφατικά.

Τι μπορεί να σε κάνει έξαλλη;
Η ειρωνεία και το ψέμα.

Αν και είσαι μεγάλο κορίτσι, εξακολουθείς να μένεις μαζί με τον μπαμπά και τη μαμά.
Μεγάλο κορίτσι; Η μαμά και ο μπαμπάς λένε πως είμαι το μωρό τους! (γέλια) Μέχρι να βρω τον άνθρωπό μου και να συγκατοικήσω μαζί του, δεν βρίσκω λόγο έως τότε να φύγω από το σπίτι.

Ζεις σε μια ευτυχισμένη οικογένεια. Φαντάζομαι πως είναι για σένα όνειρο ζωής το να αποκτήσεις κάποια στιγμή τη δική σου ευτυχισμένη οικογένεια;
Φυσικά! Αν και το όνειρο αυτό είναι κάπως μακρινό τη δεδομένη στιγμή, αλλά πέρα για πέρα αληθινό.

Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου στην κουζίνα με τη φόρμα να μαγειρεύεις και δύο-τρία πιτσιρίκια να τρέχουν γύρω σου;
Μμμμ, ωραία εικόνα!

Η Δούκισσα είναι ευτυχισμένη όταν...
Είναι με ανθρώπους που αγαπά και την αγαπούν.

ΠΗΓΗ: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.