Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Διονύσης Σχοινάς: Με τον γιο μου μιλάω μόνο για σεξ



Τι συζητούν συνήθως πατέρας και γιος
Προσπαθώ να του εξηγήσω με απλά λόγια πως γίνεται..., λέει ο τραγουδιστής

Ο Διονύσης Σχοινάς παραχώρησε συνέντευξή στο “S” και αποκάλυψε πως με τον 15χρονο γιο του Δημήτρη συζητούν μόνο για σεξουαλικά θέματα.

«Με τον γιο μου συζητάμε μόνο για σεξουαλικά. Μεγάλωσε πια και δεν κρύβω ότι την πρώτη φορά που μου άνοιξε την κουβέντα έμεινα με ένα χαζό χαμόγελο. Αλλά τα παιδιά έτσι και αλλιώς σήμερα ανακαλύπτουν πολύ νωρίτερα το σεξ από ό,τι εμείς στην ηλικία τους και οι πληροφορίες έρχονται από παντού. Έτσι, έχω αναπτύξει έναν "δείκτη προστασίας", αφού προσπαθώ μόνος μου να του εξηγώ με απλά λόγια το πώς γίνεται... Όσο πιο απλά μπορείς να μιλήσεις σε έναν έφηβο για το θέμα του σεξ», τονίζει ο Διονύσης Σχοινάς.

Ο τραγουδιστής ακόμη αποκαλύπτει πως ο γιος του δοκιμάζει τις δυνατότητές του και στο τραγούδι και τονίζει: «Μπαίνει στο στούντιο, δοκιμάζει τη φωνή του με την κιθάρα και μπορώ να πω ότι όντως έχει ταλέντο. Εγώ δεν επεμβαίνω, ας κάνει ό,τι πραγματικά γουστάρει».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.