«Εφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 53 ετών ο Λουκάς Γιαννακούλης,
σύζυγος της Μαρίας Μπόμπολα, κόρης του εκδότη του «Έθνους» και της «Ημερησίας», Γιώργου Μπόμπολα, και πατέρας τριών παιδιών.
Ενας εξαιρετικός άνθρωπος, ένας σπουδαίος επιστήμονας, ένας λαμπρός αρχιτέκτονας - μηχανικός, υπέκυψε στα τραύματά του έπειτα από το σοβαρό δυστύχημα που είχε πριν από μία εβδομάδα με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια του Ράλι «Παλλάδιο» για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Ο Λουκάς ήταν ένας άνθρωπος που διακρίθηκε ιδιαίτερα για τις έντονες κοινωνικές του ευαισθησίες. Είχε αληθινή αγάπη για τη φύση και το περιβάλλον και παράλληλα με την επιστημονική, επαγγελματική και κοινωνική του διαδρομή, έζησε έντονα και σε ακραίες συνθήκες.
ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΩΝ ΙΜΑΛΑΪΩΝ.
Ενας εξαιρετικός άνθρωπος, ένας σπουδαίος επιστήμονας, ένας λαμπρός αρχιτέκτονας - μηχανικός, υπέκυψε στα τραύματά του έπειτα από το σοβαρό δυστύχημα που είχε πριν από μία εβδομάδα με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια του Ράλι «Παλλάδιο» για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Ο Λουκάς ήταν ένας άνθρωπος που διακρίθηκε ιδιαίτερα για τις έντονες κοινωνικές του ευαισθησίες. Είχε αληθινή αγάπη για τη φύση και το περιβάλλον και παράλληλα με την επιστημονική, επαγγελματική και κοινωνική του διαδρομή, έζησε έντονα και σε ακραίες συνθήκες.
ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΩΝ ΙΜΑΛΑΪΩΝ.
Ο Λουκάς ως μέλος του Δ.Σ. της «Ακτωρ» παραλαμβάνει το 2006, το βραβείο για την Προστασία του Περιβάλλοντος από τον πρύτανη του ΕΜΠ Α. Ανδρεόπουλο |
Από τις κορυφές των Ιμαλαΐων και των Άνδεων, μέχρι τους εξαντλητικούς μηχανοκίνητους αγώνες Παρίσι - Ντακάρ, όπου και πρωταγωνίστησε. Αυτή η ειδική διαδρομή, όμως, στο τελευταίο ράλι της ζωής του, αποδείχθηκε μοιραία. Η καρδιά του σταμάτησε να χτυπά, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών στο «Αττικόν».
Ο Λουκάς γεννήθηκε στη Λιβαδειά το 1960. Σπούδασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και από το 1992 ένωσε τη ζωή του με τη Μαρία Μπόμπολα. Στην επαγγελματική σταδιοδρομία έγινε γνωστός για την ικανότητά του να διαμορφώνει ελεύθερους χώρους και τοπία, να δημιουργεί πλατείες, δρόμους και πάρκα.
Πίσω, όμως, από αυτή τη λαμπρή σταδιοδρομία και την επαγγελματική καταξίωση υπήρχε ένας άνθρωπος ερωτευμένος με την καθημερινή ζωή και τη φύση. Ο Λουκάς των περιηγήσεων, της μοτοσικλέτας και του αυτοκινήτου, που «όργωσε» από νεαρή ηλικία ολόκληρη την ελληνική περιφέρεια.
Πρόλαβε να συμβάλει στην ίδρυση του Σωματείου Ελλήνων Οδηγών Βουνού. Υπήρξε εκπαιδευτής και έμπειρος ορειβάτης, με πλούσια δράση, οδηγώντας ομάδες σε αναρριχήσεις βουνών, σκι εκτός πίστας, αναρρίχηση πάγου και canyoning.
Κορυφαίες στιγμές στην αγωνιστική καριέρα του Λουκά υπήρξαν ο θρίαμβός του στο Ράλι Ντακάρ το 2003 και η ανάβαση στα Ιμαλάια το 1985.
Στη σκληροτράχηλη διαδρομή του Ντακάρ τερμάτισε στην 67η θέση της γενικής κατάταξης, ανάμεσα σε 200 συμμετέχοντες και στην τέταρτη θέση της κατηγορίας Super Production 251-400cc. Την πρώτη θέση στην ίδια κατηγορία είχε καταλάβει ο συναθλητής του και πρωταθλητής Βασίλης Ορφανός. Η διάκρισή του θεωρήθηκε και ήταν ένα από τα κατορθώματα του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η γαλανόλευκη, ως τότε, δεν είχε κυματίσει ποτέ στον διάσημο αγώνα των 8.552 χιλιομέτρων.
Το 1985, έχοντας ήδη στο ενεργητικό του εκατοντάδες αναρριχητικές διαδρομές ως μέλος του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, συμμετείχε στην πρώτη ελληνική αποστολή στα Ιμαλάια. Ήταν το νεαρότερο μέλος της δεκαμελούς ομάδας που είχε στόχο να μεταφέρει την ελληνική σημαία στην κορυφή.
Σε κείνη την ανάβαση, που σημαδεύτηκε από τον θάνατο δύο κορυφαίων ορειβατών (Δ. Μπουντόλας και Κλ. Τσατσαράγκος), είχε κινδυνέψει και ο ίδιος. Η περιπέτεια αυτή θα σημάδευε τη θεώρησή του για την ορειβασία, φέρνοντας σε πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των ορειβατών.
Ένας ξεχωριστός άνθρωπος χάθηκε, αφήνοντας πίσω του τα αποτυπώματα μιας πολυσχιδούς διαδρομής. Η κηδεία του θα γίνει τη Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου, στις 3:00 το μεσημέρι, από τον ιερό ναό Αγίας Φιλοθέης, στη Φιλοθέη.
Ενας μηχανικός με ευαισθησίες για την προστασία του περιβάλλοντος
Ο Λουκάς Γιαννακούλης σπούδασε Αρχιτέκτων - Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1983). Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την επίβλεψη εργοταξίων για έργα Πολιτικού Μηχανικού και υπαίθρια έργα.
Το 1992 ορίστηκε Υπεύθυνος Έργων για το σύνολο των ιδιωτικών έργων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Από το 1995 μετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας με τομέα ευθύνης τη διασφάλιση ποιότητας και το 1999 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Το 2000 -και μετά τη συμφωνία για μετοχική συνεργασία της ΑΚΤΩΡ με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και την ΤΕΒ- ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ΤΕΒ Α.Ε.
Το 2001 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της REDS A.E. (πρώην ΚΑΜΠΑΣ). Τον Μάιο του 2002, με την απόσχιση και εισφορά των κατασκευαστικών κλάδων των εταιρειών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και ΤΕΒ στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ, είχε οριστεί Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. ως Μέλος, εκτελούσε χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ Facilities Management και Αντιπροέδρου στην ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ που ειδικεύεται σε έργα ανάπλασης χώρων και διαμόρφωσης τοπίων.
Πίσω, όμως, από αυτή τη λαμπρή σταδιοδρομία και την επαγγελματική καταξίωση υπήρχε ένας άνθρωπος ερωτευμένος με την καθημερινή ζωή και τη φύση. Ο Λουκάς των περιηγήσεων, της μοτοσικλέτας και του αυτοκινήτου, που «όργωσε» από νεαρή ηλικία ολόκληρη την ελληνική περιφέρεια.
Πρόλαβε να συμβάλει στην ίδρυση του Σωματείου Ελλήνων Οδηγών Βουνού. Υπήρξε εκπαιδευτής και έμπειρος ορειβάτης, με πλούσια δράση, οδηγώντας ομάδες σε αναρριχήσεις βουνών, σκι εκτός πίστας, αναρρίχηση πάγου και canyoning.
Κορυφαίες στιγμές στην αγωνιστική καριέρα του Λουκά υπήρξαν ο θρίαμβός του στο Ράλι Ντακάρ το 2003 και η ανάβαση στα Ιμαλάια το 1985.
Στη σκληροτράχηλη διαδρομή του Ντακάρ τερμάτισε στην 67η θέση της γενικής κατάταξης, ανάμεσα σε 200 συμμετέχοντες και στην τέταρτη θέση της κατηγορίας Super Production 251-400cc. Την πρώτη θέση στην ίδια κατηγορία είχε καταλάβει ο συναθλητής του και πρωταθλητής Βασίλης Ορφανός. Η διάκρισή του θεωρήθηκε και ήταν ένα από τα κατορθώματα του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η γαλανόλευκη, ως τότε, δεν είχε κυματίσει ποτέ στον διάσημο αγώνα των 8.552 χιλιομέτρων.
Το 1985, έχοντας ήδη στο ενεργητικό του εκατοντάδες αναρριχητικές διαδρομές ως μέλος του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, συμμετείχε στην πρώτη ελληνική αποστολή στα Ιμαλάια. Ήταν το νεαρότερο μέλος της δεκαμελούς ομάδας που είχε στόχο να μεταφέρει την ελληνική σημαία στην κορυφή.
Σε κείνη την ανάβαση, που σημαδεύτηκε από τον θάνατο δύο κορυφαίων ορειβατών (Δ. Μπουντόλας και Κλ. Τσατσαράγκος), είχε κινδυνέψει και ο ίδιος. Η περιπέτεια αυτή θα σημάδευε τη θεώρησή του για την ορειβασία, φέρνοντας σε πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των ορειβατών.
Ένας ξεχωριστός άνθρωπος χάθηκε, αφήνοντας πίσω του τα αποτυπώματα μιας πολυσχιδούς διαδρομής. Η κηδεία του θα γίνει τη Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου, στις 3:00 το μεσημέρι, από τον ιερό ναό Αγίας Φιλοθέης, στη Φιλοθέη.
Ενας μηχανικός με ευαισθησίες για την προστασία του περιβάλλοντος
Ο Λουκάς Γιαννακούλης σπούδασε Αρχιτέκτων - Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1983). Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την επίβλεψη εργοταξίων για έργα Πολιτικού Μηχανικού και υπαίθρια έργα.
Το 1992 ορίστηκε Υπεύθυνος Έργων για το σύνολο των ιδιωτικών έργων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Από το 1995 μετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας με τομέα ευθύνης τη διασφάλιση ποιότητας και το 1999 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Το 2000 -και μετά τη συμφωνία για μετοχική συνεργασία της ΑΚΤΩΡ με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και την ΤΕΒ- ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ΤΕΒ Α.Ε.
Το 2001 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της REDS A.E. (πρώην ΚΑΜΠΑΣ). Τον Μάιο του 2002, με την απόσχιση και εισφορά των κατασκευαστικών κλάδων των εταιρειών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και ΤΕΒ στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ, είχε οριστεί Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. ως Μέλος, εκτελούσε χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ Facilities Management και Αντιπροέδρου στην ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ που ειδικεύεται σε έργα ανάπλασης χώρων και διαμόρφωσης τοπίων.
imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.