Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Μαίρη Συνατσάκη «Είχα κόμπλεξ για το σώμα μου»


Η Μαίρη Συνατσάκη μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» 
για την επιστροφή της στον ΑΝΤ1, τις φήμες που τη θέλουν να συνεργάζεται με τους Λιάγκα - Σκορδά ή τον Θέμο Αναστασιάδη, ενώ αναφέρθηκε και στα κόμπλεξ που είχε για χρόνια σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση.

για την επιστροφή της στον ΑΝΤ1, τις φήμες που τη θέλουν να συνεργάζεται με τους Λιάγκα - Σκορδά ή τον Θέμο Αναστασιάδη, ενώ αναφέρθηκε και στα κόμπλεξ που είχε για χρόνια σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω στον ΑΝΤ1. Είναι πολλοί οι άνθρωποι εκεί που έχω συνεργαστεί αρμονικά μαζί τους. Ούτως ή άλλως, έφυγα σε πολύ φιλικούς τόνους. Είχα κρατήσει επαφές και ανέπτυξα φιλία με τους ανθρώπους του καναλιού έξω από τη δουλειά» δήλωση γνωστή παρουσιάστρια για την επιστροφή της στον ΑΝΤ1, ενώ ξεκαθάρισε: «Ποτέ δεν ήταν οριστικό πως θα συνεργαζόμουν με τη Φαίη και τον Γιώργο. [...] Όταν επέστρεψα στον ΑΝΤ1 ήθελαν και εκείνοι να δουν σε τι φάση είμαι. Κάναμε μια συζήτηση, η οποία κατέληξε στο να μην είμαι στο πρωινό, αλλά ούτε και στον Θέμο Αναστασιάδη».

Όσο αφορά τα κιλά της και τη γενικότερη σχέση που έχει αναπτύξει με το σώμα της, η Μαίρη Συνατσάκη εξομολογήθηκε: «Μεγαλώνοντας, βίωσα διάφορα κόμπλεξ με το σώμα μου γιατί έχω από τη φύση μου μυώδη σωματότυπο. Δεν θα μπορούσα να γίνω ποτέ αυτό το λεπτεπίλεπτο μοντέλο που έβλεπα στα περιοδικά. Πάντοτε αισθανόμουν ένα μικρό κόμπλεξ για αυτό. Με το που μπήκα στα δεκαεννία και καθώς μου άρεσαν πολύ τα σπορ, συνειδητοποίησα ότι η άθληση έδινε στο σώμα μου μια αρμονία. Έπειτα ηρέμησα. Αποδέχτηκα ότι δεν θα είμαι ποτέ “πενήντα κιλά με ενάμισι μέτρο πόδι”».



Επίσης, για τη σχέση της με τον Μύρωνα Στρατή, η Μαίρη Συνατσάκη είπε: «Δεν ισχύουν οι φήμες περί γάμου. Είμαστε έτσι όπως μας έχετε αφήσει. Συνεχίζουμε να είμαστε μαζί μια χαρά και μου φαίνεται πολύ λογικό που οι άνθρωποι σκέφτονται ότι το επόμενο βήμα είναι ο γάμος. Δεν είναι εξωφρενικό, απλά μέχρι στιγμής δεν είναι το δικό μας επόμενο βήμα», ενώ για το ενδεχόμενο ενός παιδιού συμπλήρωσε: «Προφανώς η λέξη γάμος – που βασικά σημαίνει οικογένεια – υπάρχει στο κεφάλι μου. Ως τελετή δεν ένιωσα ποτέ να με ιντριγκάρει, ούτε την ονειρευόμουν από μικρή».

Τέλος, για το ενδεχόμενο του ερχομού ενός παιδιού, επεσήμανε: «Στα 29 μου δεν μπορώ . Δεν είναι αυτή η στιγμή που θα αποφάσιζα να φέρω στον κόσμο ένα παιδί.»

Περισσότερα στο ΕΓΩ Weekly που κυκλοφορεί




yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.