Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Τι έλεγε η Αννίτα Πάνια 22 χρόνια πριν;



Η Αννίτα Πάνια είναι μια από τις πετυχημένες παρουσιάστριες. Αλλά αυτό είναι γνωστό. 
Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί, είναι ότι τα τελευταία 10 χρόνια έχει αποφασίσει να μην δίνει συνεντεύξεις σε περιοδικά, να μην πηγαίνει καλεσμένη σε εκπομπές και να μην κάνεις δηλώσεις στις κάμερες. Και ίσως για αυτό είναι περιζήτητη από τους δημοσιογράφους. Στην αρχή της καριέρας της τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Μιλούσε και φωτογραφιζόταν συχνά.

Ας θυμηθούμε τι έλεγε πριν 22 χρόνια, στο ένθετο περιοδικό του «Ελεύθερου Τύπου» όταν παρουσίαζε με μοναδική επιτυχία το «Χρυσό Κουφέτο», μια εκπομπή συνοικεσίων στο τότε κανάλι New Channel στις αθώες εποχές της ιδιωτικής τηλεόρασης. Το μόνο που δεν έχει αλλάξει είναι πως και τότε όπως και σήμερα υπήρχαν αντιδράσεις από τους τηλεκριτικού
Τετρακόσια με πεντακόσια άτομα τηλεφωνούν στην εκπομπή κάθε μέρα. Αυτό που κάνουμε είναι πολύ τίμιο. Ικανοποιούμε κάποιες ανάγκες χωρίς να εκθέτουμε κανέναν.


Ο κόσμος με αγαπάει όσο αγαπάει και την εκπομπή , αν και ήταν λίγο δύσκολο γιατί έχω ένα ιδιαίτερο στυλ. Είμαι πολύ αυθόρμητη και αν δεν τηρώ τους κανόνες της τηλεόρασης, αλλά αυτό άρεσε στον κόσμο...

Λένε ότι εκμεταλλεύομαι τους ανθρώπους. Τα πάντα στην ζωή είναι εκμετάλλευση. Εγώ εκμεταλλεύομαι αυτούς και αυτοί εμένα. Το θέμα είναι πόσο δημιουργική είναι αυτή η εκμετάλλευση και στην εκπομπή έχει αποδειχτεί πως όλο και κάτι βγαίνει. Απόδειξη δέκα μήνες που βγαίνει η εκπομπή έχουν γίνει πέντε γάμοι και ένας ακόμη ετοιμάζεται.
Αν έχω λυπηθεί κάποιους από αυτούς τους ανθρώπους; Δεν θέλω να λυπάμαι κανέναν. Δεν δέχομαι τον οίκτο, πιστεύω ότι είναι ένα πολύ αντικοινωνικό συναίσθημα. Και εγώ είμαι πολύ κοινωνικό άτομο.
Εγώ θέλω να είμαι στην τηλεόραση και πιστεύω πολύ σ’ αυτό που κάνω...

Δεν με τρόμαξε όλο αυτό το νταβαντούρι που έγινε με την επιτυχία της εκπομπής, ούτε με άλλαξε γιατί δεν έχω διαταραχές προσωπικότητας και τα έχω πολύ καλά με τον εαυτό μου. Γενικά πιστεύω αυτό που λέει ο Σωκράτης : «Τι νόημα έχει μια ζωή στην οποία δεν ψάχνεις τίποτα».
Δεν ψάχνω να βρω κάτι διαφορετικό στην τηλεόραση. Μου αρέσει εδώ που είμαι και δεν έχω κανένα άγχος για το που θα πάω και ποιος θα με πάρει. Περνάω καλά και σπάω φοβερή πλάκα.



joytv.gr







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.