Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Δήλωση Νεοδημοκράτη: Σπάστε αυτοκίνητα και μαγαζιά Συριζαίων

Σε παρακίνηση εγκληματικών πράξεων κατά Αριστερών προέβη ο πρώην πρόεδρος της δημοτικής οργάνωσης ΝΔ Ελευθερών και δημοτικός σύμβουλος Παγγαίου, Χρήστος Πριονίδης

 Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τις δηλώσεις του επανήλθε και είπε ότι δεν τα εννοούσε...

Η δήλωσή του που προκάλεσε αντιδράσεις: «Να σταμπάρουμε ποιά είναι τα μαγαζιά των Αριστερών, να πάμε να τα σπάσουμε. Όπως έκαναν κι αυτοί στην Αθήνα. Να σταμπάρουμε ποιά είναι τα αυτοκίνητα των Αριστερών, να πάμε να τα σπάσουμε. Όπως έκαναν αυτοί στην Αθήνα. Να δούνε πόσα απίδια έχει ο σάκος».

Τα παραπάνω ειπώθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 15 Ιούνη μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, στη διάρκεια έκτακτης συνεδρίασης που συγκάλεσε ο δήμαρχος Παγγαίου, Φίλιππος Αναστασιάδης, προκειμένου να εκδώσει ψήφισμα κατά της Κυβέρνησης και να ανακοινώσει τη ναύλωση λεωφορείων για τη μεταφορά διαδηλωτών στις Πρέσπες, την ημέρα της υπογραφής.

Τη Δευτέρα και αφού είχαν γίνει γνωστά τα όσα είπε κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου, είπε:

«Σχετικά με την τοποθέτηση μου περί του Μακεδονικού ζητήματος στο δημοτικό συμβούλιο της 15ης Ιουνίου θέλω να δηλώσω τα εξής: Αισθάνομαι προδομένος, όπως και πολλοί άλλοι έλληνες και λειτούργησα με βάση το συναίσθημα και όχι τη λογική. Φυσικά και δεν το εννοούσα αλλά ούτε και προέτρεψα οποιοδήποτε να χρησιμοποιήσει βία και ούτε πρόκειται να το κάνω. Αυτό το αποδεικνύει και η έως τώρα πορεία μου. Ασχολούμαι με τα κοινά επειδή αγαπώ τον τόπο μου. Όταν νιώθω ότι πάνε να μου τον πάρουν αισθάνομαι πληρωμένος και φορτίζομαι έντονα συναισθηματικά. Πάνω στην αγανάκτηση μου χρησιμοποίησα μια άστοχη φράση, όπου τώρα που είμαι ψύχραιμος καταλαβαίνω πως ήμουν υπερβολικός και λάθος».

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.